انتشار تصویر رندر پژو 508 کوپه 2023

    کد خبر :979795

شرکت پژو از سال 2010 شروع به عرضه سدان پژو 508 کرد. خودرویی که در سگمنت واگنی و 5 نفره هم به بازار عرضه شد. اکنون به نظر رسیده باید منتظر نسخه کوپه آن هم باشیم.

بازتاب-در سال 2010 بود که پژو خودرو کانسپت SR1 را به عنوان کوپه اسپرت معرفی کرد اما هیچ گاه به تولید نرسید. به تازگی X-Tomi Design تصویری رندر شده از پژو 508 کوپه منتشر شد، خودرویی که ممکن است در آینده نزدیک معرفی شود و در صورت رونمایی چنین ظاهر احتمالی پیدا خواهد کرد.

رندر غیررسمی کوپه مورد اشاره با در نظر گرفتن جدیدترین نسخه از سدان پژو 508 و تبدیل آن به یک خودروی دو درب عالی به نظر می‌رسد. با توجه به ارزشی که دارد، می‌توانیم بگوییم که این نسبت متناسب با مدل است و حداقل با این رندر، می‌تواند رقیب مناسبی برای سری 4 بی ام و باشد. هرچند که تولیدکننده خودرو فرانسوی شاید به تولید آن نپردازد.

پژو 508 کوپه

در صورت معرفی آن توسط پژو احتمالا گزینه پیشرانه مشابه سایر سگمنت‌ها استفاده خواهد شد. پیشرانه 1.2 لیتری سه سیلندر توربوشارژ بنزینی با قدرت 130 اسب بخار در کار حالت هیبریدی به 360 اسب بخار می‌رسد. احتمالا نسخه PSE برای مدل کوپه در کار باشد تا بتواند با رقبای آلمانی رقابت کند.

در نهایت باید بیان داشت که بعید است به این زودی‌ها پژو برنامه‌ای برای معرفی چنین مدل داشته باشد. هرچند که نمی‌توان پیش بینی دقیق و سریعی داشت تا زمانی که این شرکت فرانسوی برنامه‌ خود را مشخص کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید