سوبارو BRZ مدل 2024 با قیمت بیشتر معرفی شد

    کد خبر :1029955
سوبارو BRZ مدل 2024

شرکت سوبارو به تازگی از کوپه کامپکت و سریع BRZ مدل 2024 رونمایی کرده که دارای طراحی نسبتا بهبودیافته و پیشرانه قدرتمند با قیمت بیشتر است.

بازتاب- سوبارو همچنین قیمت جدیدترین خودروی اسپرت خود در ایالات متحده، سوبارو BRZ مدل 2024 را اعلام کرده و این خودرو از 30195 دلار آغاز خواهد شد. این خودرو با موتور 2.4 لیتری سوبارو باکسر و گیربکس شش سرعته دستی یا شش سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود.

سوبارو BRZ مدل 2024

 

خودروی اسپرت جدید سوبارو BRZ با انتخابی از سه سطح تریم Premium، Limited و tS قابل تهیه بوده و دارای طیف وسیعی از ویژگی‌ها از جمله سیستم مالتی مدیا 8 اینچی Subaru Starlink و موارد دیگر است. این طراحی جذاب بوده و برای علاقمندان به سوبارو بسیار اهمیت دارد، اما با جوهره‌ای عمیق، ریشه در سنت‌های کلاسیک خودروهای اسپرت دارد. آیرودینامیک عملکردی فقط یک بعدی نیست. آنها به طور یکپارچه ادغام شدند و موجب می‌شوند که خودرو به همان اندازه که در حال حرکت بوده در حالت ایستاده سریع به نظر برسد.

 

سوبارو BRZ مدل 2024

 

نمای جلو آن یک حالت بصری با ساختاری کم و وسیع داشته که شامل ورودی‌های هوای گسترده و جلوپنجره‌ای ظریف برجسته می‌شود. به نظر می‌رسد برجستگی گلگیرها حکایت‌هایی از ماجراجویی آدرنالین را زمزمه می‌کنند که با دقت طراحی شده تا هندسه تعلیق پیچیده را در خود جای دهند.

می‌توانید اطلاعات بیشتر در مورد خودروی اسپورت جدید سوبارو BRZ مدل 2024 را در وب سایت سوبارو در لینک زیر بیابید، این خودرو اکنون برای سفارش در ایالات متحده آمریکا موجود است. انتظار داریم که شرکت خودروسازی بزودی مدل‌های بیشتری را به سبد محصول خود بیافزاید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید