کوپه الکتریکی بی ام و iX2 معرفی شد

    کد خبر :1026196
بی ام و iX2

شرکت بی ام و به تازگی از کوپه الکتریکی iX2 خود رونمایی به عمل آورده که دارای طراحی مدرن و فناوری قابل توجه در حرکت است که محدوده حرکتی بزرگی ارائه می‌دهد.

بازتاب- ب‌ام‌و به تازگی خودرو جدید iX2 را رونمایی کرده، یک خودروی الکتریکی که به نظر می‌رسد معنای یک کوپه اسپرت کامپکت (SAC) بودن را دوباره تعریف می‌کند. برخلاف مدل قبلی، این مدل نسل دوم چیزی بیش از یک چهره زیبا یا یک نام پر زرق و برق است. این خودرویی بوده که برای راننده‌های جوان ساخته شده که هم کارایی و هم قدرت را رقم می‌زند.

بی ام و iX2 مجهز به سیستم چهار چرخ متحرک دو موتوره بوده که دارای 313 اسب بخار قدرت و گشتاور 364 پوند فوت است. با این حال، چیزی که واقعاً آن را متمایز می‌کند مسافت پیموده شده می‌باشد. با یک باتری 64.8 کیلووات ساعتی کاملاً شارژ شده، iX2 می‌تواند بین 414 تا 446 کیلومتر را طی کند. این نسبت به مدل دیگر، iX1، که حداکثر 435 کیلومتر را طی می‌کند، برتری کمی دارد.

 

بی ام و iX2

 

اما این فقط در مورد فاصله نیست. در مورد سرعت هم هست و iX2 می‌تواند از صفر تا 100 کیلومتر در ساعت را تنها در 5.6 ثانیه طی کند و به حداکثر سرعت 177 کیلومتر در ساعت برسد. واضح است که ب‌ام‌و می‌خواهد این وسیله نقلیه اسپرت و ماجراجویانه دیده شود، نه فقط یک انتخاب مسئولانه برای افراد آگاه به محیط زیست.

گزینه‌های شارژ نیز همه کاره هستند. با استفاده از شارژر AC استاندارد داخلی می‌توانید iX2 را در حدود شش ساعت و نیم به طور کامل شارژ کنید. یک شارژر AC سه فاز 22 کیلوواتی اختیاری وجود دارد که کار را در کمتر از چهار ساعت انجام می‌دهد. برای کسانی که در مطلع نیستند، شارژ سریع DC می‌تواند باتری را از 10 تا 80 درصد تنها در 29 دقیقه افزایش دهد.

 

بی ام و iX2

 

فضای داخلی نیز ناامیدکننده نیست و آینده خودروهای بی ام و را نمایش می‌دهد. ویژگی‌های استاندارد شامل سیستم کنترل آب و هوای خودکار دو منطقه‌ای همراه با یک پمپ حرارتی و یک سیستم صوتی شامل شش بلندگو و یک آمپلی فایر است. این خودرو به سیستم ناوبری GPS مبتنی بر ابر و سیستم عامل اختیاری BMW 9 مجهز بوده و یک وسیله نقلیه مجهز به فناوری برای آینده است.

تولید به‌زودی در کارخانه بی ام و در Regensburg آلمان آغاز می‌شود و تحویل اروپا در مارس 2024 شروع خواهد شد. در مورد طرفداران آمریکایی، آنها ممکن است کمی صبر کنند هنوز هیچ خبری در مورد عرضه در ایالات متحده وجود ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید