ال جی کاملا بخش گوشی هوشمند خود را بست

    کد خبر :868233

به تازگی شرکت ال‌جی اعلام کرده که فعالیت بخش توسعه‌دهندگان گوشی‌های هوشمند خود را متوقف می‌کند. از همین رو کاربران گوشی‌های این شرکت تا پایان سال جاری میلادی فرصت دارند تا گوشی خود را آنلاک کنند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_ اوایل سال جاری میلادی ال‌جی اعلام کرد که از بازار گوشی‌های هوشمند خارج می‌شود.  حالا به نظر می‌آید ال‌جی به‌آرامی در حال تعطیل کردن فعالیت بخش‌های مرتبط با گوشی‌های هوشمند خود است. در همین راستا این شرکت پایان فعالیت رسمی بخش توسعه‌دهندگان گوشی‌های هوشمند را اعلام کرده است.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرده که فعالیت وب‌سایت توسعه‌دهندگان موبایل این شرکت تا انتهای سال جاری میلادی خاتمه می‌یابد. در ادامه این اطلاعیه آمده که پس از اتمام فعالیت این بخش دیگر امکان ورود به حساب و درخواست بازگشایی قفل بوت‌لودر وجود ندارد. بنابراین اگر کاربران تا پایان سال جاری میلادی برای بازگشایی قفل بوت‌لودر گوشی ال‌جی خود اقدام نکنند، دیگر هیچ موقع این امکان برایشان مهیا نخواهد شد.

لازم به ذکر است که امکان روت کردن و نصب رام‌های سفارشی تنها از‌طریق بازکردن قفل Boot Loader گوشی‌های اندرویدی میسر است برای این کار باید شناسه‌ گوشی برای شرکت سازنده ارسال شده و سپس کد بازگشایی قفل دریافت شود. این موضوع به ویژه برای کاربرانی که قصد دارند گوشی خود را به‌صورت غیررسمی به اندرویدهای جدیدتر ارتقا دهند، بسیار حیاتی است.

پیش از این ال‌جی تا سه‌ سال دریافت آپدیت‌های اندرویدی را به کاربران پرچم‌دار خود وعده داده بود که به نظر می‌آید حتی با عمل به این وعده، در‌ صورت تعطیلی بخش توسعه‌دهندگان، دیگر صاحبان این گوشی‌ها قادر به روت کردن و نصب رام‌های سفارشی نخواهند بود.

بنابراین بهتر است کاربران گوشی‌های هوشمند ال جی همین حالا اقدام به بازگشایی قفل گوشی خود کنند. چرا که پس از این تاریخ دیگر امکان بازگشایی بوت‌لودر فراهم نیست. البته باید در نظر داشت که بازکردن قفل بوت‌لودر به پاک‌شدن تمامی اطلاعات گوشی منجر می‌شود. بنابراین پیش از این اقدام باید از تمامی اطلاعات گوشی خود پشتیبان‌ تهیه کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید