لپ تاپ فوق سبک ال جی گرم 15 اینچی با نمایشگر اولد معرفی شد

    کد خبر :990098

ال‌ جی رسما لپ‌تاپ SuperSlim از گرم را با نمایشگر 15 اینچی اولد معرفی کرد، لپ‌تاپ جدیدی که باید آن را باریک‌ترین مدل از سری گرم دانست.

بازتاب-این مدل به شدت باریک بوده و وزن کمی دارد. بنابراین افراد می‌توانند آن را به سادگی حمل کرده و تجربه کاربری آسانی داشته باشند. این لپ تاپ در زمینه اولترابوک‌ها قرار می‌گیرد و نسبت به مک بوک ایر اپل نیز وزن و ضخامت کمتری ارائه می‌دهد.

لپ‌تاپ جدید برای اولین بار در نمایشگاه CES امسال، زمانی که Ultraslim نام داشت، معرفی شد. به غیر از نام، چیز زیادی از زمان اعلام اولیه تغییر نکر. SuperSlim دارای مشخصات مناسبی  بوده، با پردازنده نسل سیزدهم اینتل Evo و گرافیک یکپارچه  اینتل Iris X. همچنین یک صفحه نمایش 15.6 اینچی OLED ضد تابش نور تدارک دیده شده و ال‌جی از طیف رنگی 100 درصدی DCI-P33 و ادغام VESA DisplayHDR True Black استفاده کرد. شایان ذکر است که شایعه شده اپل در آینده نزدیک لپ تاپ 15 اینچی فوق قابل حمل مک بوک ایر خود را معرفی می‌کند.

ال‌جی می‌گوید که SuperSlim هفت آزمایش را برای اطمینان از دوام درجه نظامی سپری کرده، که این نکته خوبی است زیرا ما به برخی مشکلات لپ‌تاپ‌های Gram قبلی در مورد انعطاف‌پذیری و کیفیت ساخت اشاره کرده‌ایم. سایر ویژگی‌های برجسته عبارتند از آداپتور برق جمع و جورتر نسبت به لپ تاپ‌های قبلی Gram، دوربین FHD با میکروفون‌های یکپارچه و سه پورت USB-C که دو تا آنها از اتصالات Thunderbolt 4 پشتیبانی می‌کنند.

ال جی گرم

این لپ تاپ باریک در دو پیکربندی قابل تهیه است. شما می‌توانید یکی را با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه اس اس دی به قیمت 1700 دلار تهیه کنید. مدل دیگری هم وجود دارد که شامل 32 گیگابایت رم و 2 ترابایت حافظه اس اس دی می‌شود. این مدل بی شاز 2000 دلار قیمت خواهد داشت.  افرادی که این محصول ال جی را تا 14 می خریداری کنند می‌توانند نمایشگر مستقل Gram +view را به عنوان پاداش دریافت کنند.

ال جی همیشه سعی داشته محصولات کاملی به مخاطبان خود ارائه دهد. گرم لپ تاپ جذاب و بسیار سبکی بوده که برای کاربری روزانه تدارک دیده شده و البته چندان هم ارزان نیست. کمپانی کره‌ای سعی داشته مدل‌های متنوعی از گرم را در بازار عرضه دارد. انتظار داریم بزودی سایر لپ تاپ‌های گرم ال جی راهی بازار شوند و این مدل به عنوان گزینه کم وزن و گران به بازار عرضه می‌شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید