اسکوتر برقی شیائومی Scooter 4 Ultra معرفی شد

    کد خبر :978279
شیائومی Scooter 4 Ultra

در جریان نمایشگاه MWC 2023 شرکت شیائومی هم محصولاتی برای معرفی داشت. یکی از آنها اسکوتر برقی شیائومی Scooter 4 Ultra بود که در کنار محدود حرکتی بالا، بدنه مقاومی دارد. اسکوتهای برقی در سال‌های اخیر به طور فزاینده‌ای محبوب شدند و دلیل کافی هم برای محبوبیت داشتند.

بازتاب- آنها یک روش حمل و نقل راحت، سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه دربرگرفته که می‌تواند برای افراد و محیط زیست مفید باشد. اسکوتر برقی شیائومی 4 اولترا که اخیراً در نمایشگاه MWC 2023 رونمایی شد، نمونه بارز این روند است که مجموعه‌ای از مزایا را در اختیار کاربران قرار داده و آن را به انتخابی ایده آل برای هر کسی که به دنبال وسیله حمل و نقل مطمئن و کارآمد است تبدیل می‌کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته اسکوتر برقی شیائومی 4 اولترا، سیستم تعلیق دوگانه آن بوده که سواری نرم و ایمن را حتی در زمین‌های ناهموار تضمین می‌کند. این سیستم نوآورانه ارتفاع شاسی را افزایش داده و دید و پایداری بهتری را برای کاربر فراهم می‌آورد. علاوه بر این، لاستیک‌های 10 اینچی شیائومی DuraGel ضد سوراخ و دوام بالایی دارد که خطر ترکیدن آن را کم می‌کند. بنابراین حداکثر ایمنی با لاستیک‌ها تجربه خواهد شد.

 شیائومی Scooter 4 Ultra

اسکوتر الکتریکی شیائومی 4 اولترا همچنین دارای مشخصات قابل توجهی بوده که به آن اجازه می‌دهد به سرعت تا 25 کیلومتر در ساعت برسد و از شیب‌هایی با شیب تا 25 درصد به راحتی بالا برود. موتور قدرتمند 940 واتی و باتری بادوام آن به کاربر این آزادی را می‌دهد تا با یک بار شارژ تا 70 کیلومتر سفر کنند و این گزینه را برای مسافران یا کسانی که به سادگی از کاوش در محیط اطراف خود لذت می‌برند، تبدیل می‌کند.

اسکوتر الکتریک شیائومی 4 اولترا همچنین دارای مشخصات قابل توجهی است که به آن اجازه می دهد به سرعت تا 25 کیلومتر در ساعت برسد و از شیب هایی با شیب تا 25 درصد به راحتی بالا برود. موتور قدرتمند 940 وات و باتری بادوام آن به سواران این آزادی را می دهد تا با یک بار شارژ تا 70 کیلومتر سفر کنند و این گزینه را برای مسافران یا کسانی که به سادگی از کاوش در محیط اطراف خود لذت می برند، تبدیل می کند.

بدنه آلومینیومی محکم و در عین حال سبک شیائومی الکتریک اسکوتر 4 اولترا می‌تواند حداکثر بار تا 120 کیلوگرم را تحمل کند و دسته عریض و صندلی جادار آن تجربه سواری راحت و پایداری را ارائه می‌دهد. این اسکوتر دارای طراحی آینده نگر و در عین حال مینیمالیستی است که به زیبایی آن می‌افزاید. همچنین دارای مقاومت IP55 بوده که تضمین می‌کند می‌تواند در شرایط مختلف آب و هوایی و محیط‌های مختلف مقاومت کند.

علاوه بر مزایای عملکرد و راحتی اسکوترهای برقی مانند اسکوتر برقی شیائومی 4 اولترا، تأثیر مثبتی بر محیط زیست نیز دارند. اسکوترهای برقی آلایندگی صفر داشته و آنها را جایگزینی مناسب برای وسایل نقلیه گازسوز می‌کند. این بدان معنی است که با انتخاب یک اسکوتر برقی، نه تنها به نفع خود هستید، بلکه به یک سیاره تمیزتر و سالم‌تر کمک می‌کنید. اسکوتر برقی شیائومی 4 اولترا 999 یورو (1052 دلار) قیمت دارد و از طریق فروشگاه‌های رسمی شیائومی در دسترس خواهد بود.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. مبینا پوربافرانی گفت:
    موافقم ۱

    سلام قیمت چند خیلی خوب است

دیدگاهتان را بنویسید