کولر جدید شیائومی هوا را تصفیه می کند

    کد خبر :1031596
کولر جدید شیائومی

هفته گذشته شیائومی از عرضه مدل جدید کولر گازی میجا نچرال وایند خبر داد. این دستگاه اکنون به طور رسمی در چین به فروش می‌رسد. تهویه مطبوع جدید شیائومی خنک کننده سریع را در 30 ثانیه ارائه داده و به یک منحرف کننده هوا با زاویه باز سه بعدی مجهز است.

بازتاب-کولر جدید شیائومی MIJIA Natural Wind 1.5hp قابل تنظیم است تا باد فراگیر، باد سایبان و باد فرشی را در میان گزینه‌های دیگر ارائه دهد. منبع هوای پایین و بالایی قابل تنظیم می‌تواند بین 0 تا 180 درجه باشد. این گجت گرمایش سریع را در عرض 60 ثانیه و خنک شدن سریع را در نیم دقیقه ارائه می‌دهد. به لطف طراحی سیستم مجرای هوا، یک مدل با راندمان بالا و کم صدا است.

همچنین با یک راه حل کنترل الکترونیکی خود توسعه یافته مطابقت دارد. سیستم تهویه مطبوع دارای مکانیزم خود تمیز شونده برای حفظ شکل بهینه دستگاه هم در داخل و هم از بیرون است. کولر گازی شیائومی MIJIA 1.5hp می تواند سرمایش یا گرمایش را در سطوح مختلف دمای محیط فراهم کند.

 

کولر جدید شیائومی

 

کولر دارای مکانیزم یخ‌زدایی هوشمند و فناوری کنترل دما و رطوبت دوگانه است. تهویه مطبوع را می‌توان در اکوسیستم خانه هوشمند شیائومی ادغام کرد و از کنترل صوتی Xiao AI و همچنین سازگاری با برنامه MIJIA پشتیبانی می‌کند. برنامه MIJIA همچنین اعلان‌ها و یادآوری‌های هوشمندی در مورد فیلترهای کثیف ارائه می‌دهد و همچنین از ماژول دفع پشه پشتیبانی می‌کند.

کولر گازی شیائومی میجا نچرال وایند از پلتفرم‌های خرده فروشی مانند JD.com در دسترس است. قیمت آن ۲۳۹۹ یوان (حدود ۳۳۰ دلار) است، اما شیائومی هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی این مدل منتشر نکرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید