باکس فن چیست ؟

    کد خبر :1065653

یکی از مهمترین اجزای سیستم های تهویه مطبوع هواکش  است . باکس فن ها بخاطر کاهش دادن صداها و کم کردن  عمر فن ها  و تمیز کردن فن ها تولید میشود . باید در نظر داشت که با استفاده از باکس فن و نصب کردن فیلتر که متناسب با نیاز و نوع کاربردی که در مسیر هوای ورودی نصب شده  باعث جلوگیری از آلودگی  محیط و مانع  از کم شدن عمر مفید فن می شود .

کاربرد باکس فن

یکی از مواردی که در مورد  باکس فن  باید دانست کاهش صدا است که با قرار گرفتن فن ها داخل باکس فن ، باعث می شود صدای تولید شده کاهش پیدا  کند . مخصوصا در مکان های که صدا باید کاهش یابد ، همانند : محیط های مسکونی و سالن های کنفرانس خبری و کارخانجات ….

در مرحله بعد وقتی صدا را در نظر میگیریم باید تمیز کننده  را نیز  بکار ببریم تا هوا را کاملا تمیز نگه دارند .

باکس فن ها دارای فیلتر هوای مخصوص هستند که محیط هوارا تمیز نگه می دارند .

یکی  از مواردی که فیلتر هوا در آن  استفاده می شود دستگاههای هواساز هستند که خود باکس فن  با داشتن فیلتر هوا از آلودگی جلوگیری و  هوا را مطبوع و دلپذیر و تمیز نگه میدارد .

مرحله بعد هم انتقال نیرو است .

که پیوسته باکس فن به عنوان یک واسطه گر مابین محیط و فن. مورد استفاده قرار می گیرد.. باکس فن به واسطه ی فن ، نیرویی که تولید می کند به طور مستقیم  به فولی تسمه منتقل می کند .

باید در نظر داشت که ما شرکت آس ام تهویه سازنده هوا ساز صنعتی و فن باکس فیلتر ، با تعامل با شرکت های طراحی و تولید باکس فن ها با حداقل صدا و کیفیت متمایز ، کار را انجام می دهیم .

باکس هوارسان و باکس فن دمنده ، و باکس فن هوای تمیز و فیلتر باکس هواساز ، از دیگر محصولات این باکس فن ها هستند که نیز به آنها اشاره کرده آیم.

در شرکت اس ام تهویه ، باکس فن ها به چند نوع مختلف تولید می شود .

1)باکس فن اکونومی ؛

این باکس فن اکونومی در راستای حفظ دمای مناسب و بهتر کردن عملکرد و کارایی در محیط های که گرمای زیاد دارند و یا در مواردی که توان مصرفی زیاد دارند ، نیاز به یک سیستم هوایی تهویه مناسب دارند . در باکس فن اکونومی فیلتر ی وجود دارد که ذرات آلودگی محیط را به خود جذب می کند و هوای تمیز و تصفیه شده و بدون صفحه ج کمکمون گرا به محیط  باز می گرداند .

این باکس فن  اکونومی از اجزای زیر تشکیل شده است:

1)پروانه فن

2)موتور

3)قاب یا باکس فن

4)فیلتر

5)دسته تنظیم  زاویه پروانه

6)شبکه حفاظتی

7)سیستم کنترل و الکترونیکی

8)سیستم خنک کننده

طراحی و مشخصات فنی اکونومی ؛

در مرحله طراحی و مشخصات فنی برای اکونومی تعیین کننده است زیرا شامل نیازمندی های عملکرد ی ، ابعاد ، اتصالات و ویژگی های دیگر و توان مصرفی است .

با آشنایی با شرکت اس ام تهویه  می توانید پی ببرید که این شرکت توانایی بالایی در طراحی و تولید  و عرضه داخلی و خارجی انواع باکس فن های متفاوت را دارا است

2)باکس فن لوکس ؛

باکس فن لوکس دارای یک پروانه با دو منحنی داخلی به عقب است که برای ایجاد جریان هوای تازه برای تهویه فضاها استفاده می شود همینطور این باکس فن تهویه مطبوع است که در سیستم های تهویه قرار می گیرد تا از آن استفاده لازم شود .

باکس فن لوکس باعث ایجاد فشار مناسب  برای تراکم  و ایجاد سرعت عالی در جریان هوا است .به دلیل قرار گرفتن در یک قسمت تهویه هوا در فضاهای صنعتی و تجاری  استفاده می شود. این باکس فن لوکس یکی از اجزاء مهم تهویه مطبوع است که با استفاده از پروانه های  خاص داخلی طراحی شده است تا بتواند جریان هوا را تنظیم کند.اگر شما قصد خرید باکس فن لوکس برای مراکز مورد نظر خود را دارید از شرکت  آس ام تهویه تهیه کنید زیرا  این شرکت هم مشاوره های با تجربه ای دارند تا شما را به درستی برای خرید راهنمایی کنند و هم  دارای باکس فن های استاندارد و تهویه های مطبوع هستند

3)باکس فن سایلنت؛

این باکس ها از مواد با خصوصیات عایق صوتی ساخته شده تا نویز و ارتعاشات ساخته شده توسط فن ها را کاهش یا جذب آنها کند. و به همین علت این باکس فن ها در صنعت تهویه مطبوع به منظور کاهش دهنده سطح صدا و نویز مورد استفاده قرار می گیرد.

این باکس فن سایلنت در مکان هایی که تولید صدا میکند ، یا برای ساکنان و کاربران که  آلودگی صوتی دارد مورد استفاده قرار می گیرند مانند: اتاق تئاتر ، مراکز پزشکی و سالن های همایش که نیاز به تهویه باصدای کم دارند و اتاق خواب و مطالعه و غیره …….

کاربرد باکس فن سایلنت در کولر صنعتی نیز به منظور  کاهش نویز تولید شده توسط فن ها و تجهیزات تهویه،  مورد استفاده قرار می گیرد.

باکس فن سایلنت در مواردی که نام میبرم مورد استفاده قرار می گیرد:

کاهش نویز ، حفاظت از تجهیزات ،، تطابق  با استانداردها،

اجزائ سازنده باکس فن سایلنت

باکس فن سایلنت از برند باکس ، نیل های صوتی ، فوم های صوتی ، پره ها و فن ها ، …

…منظور تهویه درست هوا به داخل  باکس فن و تخلیه هوای گرم و نویز از باکس  تولید شده است .

باکس فن های هایژینک

این باکس فن ها محصولاتی هستند که  در بیمارستان ها مورد استفاده قرار میگیرد ،

زیرا باید ویژگی های مانند  آنتی باکتریال بودن باکس فن ها ، قابلیت ضد عفونی کردن و شستشو و داشتن جدارهای داخل استیل ،کروی های داخل و همچنین  نداشتن گوشه در قسمت داخلی برای جلوگیری از جمع شدن آلودگی و باکتری ، شیب بندی کف ، را دارا باشد ،برای کاهش صدا در این باکس فن  از پنل عالی سایلنسر استفاده می کنند .

با استفاده از باکس هایژینک میزان جریان هوا ، دما و غلظت آلاینده ها و رطوبت  در محیط داخلی را می توان کنترل کرد

برای آشنایی با این دستگاه و خرید محصولی بهتر،

یکی از بهترین روش ها ، تماس با  کارشناسان مجموعه ای ام تهویه است که شمارا در تهیه این محصول راهنمایی میکنند .

باکس فن هایژینک از نظر کارکرد و ویژگی شامل :

1)کنترل کیفیت هوا ،  2)بهروزی انرژی 3)راحتی ساکنان 4)مانیتورینگ و کنترل هوشمند 5)کاهش انتشار آلاینده ها

هستند که می توان گفت باکس فن هایژینک باعث همترازی میان کنترل کیفیت هوا و تکنولوژی های پیشرفته هوا در محیط داخلی ساختمان ها هستند ،که به بهتر بودن کیفیت زندگی ساکنان و کم بودن تأثیر ات منفی آلودگی هوا در سلامتی مردم کمک می کنند .

مزایای باکس فن هایژینک :

از مزایا. و کاربردهای باکس هایژینک می توان به کنترل آلاینده ها و عفونت ها،حفظ حریم خصوصی بیماران ، حداقل مصرف انرژی و تجهیزات  پزشکی حساس و کنترل دما و رطوبت ، که در این مورد باکس فن هایژینک  می تواند دما و رطوبت را به طور دقیق کنترل کند و همه این موارد هر کدام به ترتیب در بهبود حفظ حریم خصوصی و کیفیت هوا ، و بهبود حفظ  محیط  درمانی  بیمارستان و بهره وری  انرژی  نقش  موثری داشته باشند اشاره کرد.

اجزائ سازنده باکس فن  هایژینک :

باکس هایژینک  با توجه  به اندازه های که دارد توانسته   ، امکان  تصفیه  هوا و بهبود کیفیت محیط داخلی را اداره و فراهم سازد که اجزای  شامل 1)سیستم تهویه مطبوع HVAC

2)فیلتر‌های هوا

3)سنسورها

4) سیستم انتقال هوا

سایت اس ام تهویه

(www.smtahvie.com)

برای مشاوره شما عزیزان ، همیشه پاسخگوی  سوالات شما هستند .این شرکت در محصولاتش همیشه پایبند استاندارد و گواهی نامه معتبر محصولاتش است ،اس ام تهویه همچنین در سال 1401 یکی از شرکت های موفق  صادر کننده در کشور عراق بوده است ، این کشور به دلیل گرمای زیادی که دارد ،مردم به دنبال با کیفیت ترین وسایل سرمایشی هستند ودر سالهای آتی  کولرهای صنعتی را جایگزین کولرهای آبی کرده اند ،، شرکت اس ام تهویه توانسته است از چند مرز مانند مهران و قصر شیرین و باشماق صادرات کولرهای صنعتی را برای سایر شرکت ها راحت تر کند ، در سالهای 1399فقط کشورهای ایتالیا و هند و چین می‌توانستند صادرات این کولرها را به عهده بگیرند ولی  با گذشت زمان اس ام تهویه توانست کولرهای آبی  شرکت های دیگر را از مبدا به مقصد برساند.

در گذشته هرچه مرز کشور انتخابی دور تر بود همواره هزینه آن نیز بیشتر  و بالاتر می‌رفت زیرا ارزهای بین المللی که دلار باشد تاثیر مستقیم بر اقتصاد  ایران داشت  و دارد و اقتصاد داخل و خارج را تحت الشعاع خود می گیرد.

در این مرحله شرکت اس ام تهویه توانسته با گذشتن از این چالش ، مرحله تامین مواد اولیه و گمرک را تامین کند و فعالیت خود را در این عرصه افزایش دهد و محبوبیت خود را در میان مردم بیشتر کند .

عزیزان برای اطلاع از محصولات و مشاوره، با کارشناسان اس ام تهویه تماس حاصل کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید