اسکوتر الکتریکی هوندا SC e معرفی شد/کم مصرفو جذاب

    کد خبر :1031485
هوندا SC e

شرکت ژاپنی Honda به تازگی اسکوتر الکتریکی هوندا SC e را معرفی کرد. محصولی که طراحی مدرنی داشته و مصرف انرژی کمی هم می‌توان با وجود طی کرد مسافت طولانی انتظار داشت. 

بازتاب-کانسپت هوندا SC e بخشی از مجموعه محصولات حمل و نقل الکتریکی هوندا است که به سرعت در حال گسترش است. هوندا قصد دارد مجموعه باتری‌های وسایل نقلیه خود را گسترش دهد و SC e با مجموعه باتری دوگانه همین شرکت همراه است. اسکوتر دارای طراحی مدرن با چراغ LED عریض در جلو است. نوار LED همچنین دارای لوگوی روشن هوندا بوده و در حالی که بخش صندلی و زیرپایی طراحی شبیه لوگو این شرکت دارند.

این اسکوتر برقی دارای یک صندلی تک سرنشین اما جادار با دسته‌ای برای گرفتن ستون است. تخته کف هوندا SC e دارای حاشیه آبی بوده که روی فرمان، موتور، قسمت دم و پنل چراغ روشنایی جلو نیز وجود دارد.

 

هوندا SC e

 

هوندا SC e شباهت‌هایی به EM 1e دارد اما به طرز چشمگیری بزرگ‌تر است. دو بسته باتری قابل جابجایی آن بخش قابل توجهی از فضای ذخیره سازی را اشغال می‌کند. بسته‌های باتری 1.3 کیلووات ساعتی در پشت صندلی اسکوتر قرار گرفته‌اند. هوندا SC e با دو بسته باتری خود بردی معادل 100 کیلومتر دارد. دارای ترمزهای دیسکی جلو و درام عقب و همچنین کمک فنرهای مونو عقب و شاخک‌های جلو تلسکوپی است.

هوندا SC e روی لاستیک‌های 12 اینچی قرار گرفته و انتظار می‌رود این اسکوتر با اتصال بلوتوث عرضه شود. همچنین یک خوشه ابزار دیجیتال دارد اما این در مدل مفهومی نمایش داده شده در نمایشگاه اتومبیل ژاپن به نمایش گذاشته نشد. هوندا هنوز جزئیات در دسترس بودن و قیمت SC e را مشخص نکرد و انتظار داریم سال 2024 شاهد عرضه آن باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید