اخباری: بدون هیچ چشمداشتی پیشنهاد تراکتور را پذیرفتم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ۱۵:۴۴
    کد خبر :463041

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: زمانی که پیشنهاد تراکتور به من رسید بدون هیچ چشمداشتی قبول کردم و با علاقه و عشق به خاطر هواداران پرشور این تیم دوست داشتم دوباره به این تیم برگردم.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، محمدرضا اخباری درباره پیوستن مجدد به تراکتورسازی، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که دوباره به تبریز آمدم و به تراکتور پیوستم. من 2 سال فوق‌العاده در تراکتورسازی داشتم و پس از پایان سربازی هم با خاطرات شیرینی تبریز را ترک کردم.

وی افزود: از همان زمان دوست داشتم به تراکتور برگردم ولی اتفاقاتی رخ داد که اجازه نداد من به تیم محبوبم برگردم و حالا خوشحالم که شرایط به‌گونه‌ای پیش رفته که می‌توانم بار دیگر در جمع پرشورها حاضر شوم.

دروازه‌بان جدید تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: زمانی که پیشنهاد تراکتور به من رسید بدون هیچ چشمداشتی قبول کردم و با علاقه و عشق به خاطر هواداران پرشور این تیم دوست داشتم دوباره به این تیم برگردم.

اخباری درباره وضعیت آمادگی خود، گفت: از آمادگی خوبی برخوردارم و به مدت 6 ماه با مربی خصوصی تمرین کردم و هرروز تمرینات اختصاصی خاصی را پشت سر گذاشتم تا آمادگی خوبی داشته باشم.

وی تأکید کرد: تراکتور تیم بزرگی است که بازیکنان باکیفیت داخلی و خارجی خوبی در اختیار دارد. هرچند که نباید از بازیکنان جوان این تیم هم چشم‌پوشی کرد و از این بازیکنان هم شناخت خوبی دارم و معتقدم این جوان‌ها آینده خوبی خواهند داشت. امسال تراکتور یکی از مدعیان کسب قهرمانی است و قطعاً نیم‌فصل دوم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تراکتورسازی به بخش خصوصی واگذار شده و مالک جدید باشگاه با علاقه خاصی به دنبال موفقیت این تیم است، این تیم شرایط بسیار خوبی دارد و خصوصی شدن جان دوباره‌ای به تراکتور داده است و محمدرضا زنوزی با جان‌ودل برای این تیم زحمت می‌کشد تا هواداران تراکتور بهترین‌ها را تجربه کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید