“آی لیلیوم” سفارش گل آنلاین در کوتاه ترین زمان

    کد خبر :737465

شما می توانید با دانلود اپلیکیشن “آی لیلیوم” در کم ترین زمان برای عزیزانتون گل سفارش بدهید، تا در لطافت لحظه هاشون همراهشان باشید.

اپلیکیشن “آی لیلیوم” در گوشی های اندروید و آیفون قابل عرضه

می باشد.سفارش از طریق سایت آی لیلیوم هم امکان پذیر است.

تا به حال چند بار اتفاق افتاده که برای یک رویداد مهم یا عرض تبریک و تسلیت به عزیزانتان و همکارانتان قصد خرید گل داشتید و به خاطر مشغله و کار زیاد نتوانستید این کار را انجام دهید. روزهای ارزشمندی که که فقط یک بار اتفاق می افتند و حضور شما حتما برای دوست یا خانواده مهم و ارزشمند خواهد بود.

چند بار خارج از شهر و کشور بودید و متوجه شدید امروز تولد یکی از مهمترین دوستان یا اعضای خانواده شماست.چند بار فرصت تسلیت به همکار و عزیزی را با ارائه گل از دست دادید و این تاسف باعث آزار شما شده است.

ترافیک شهرهای بزرگ، مشغله و مسئولیت های کاری ،نداشتن زمان کافی و گاهی هم شیوع بیماری های بسیار مسری مانند کرونا خرید و سفارش گل را برای همه دشوار کرده است.

مجموعه آی لیلیوم از سال 1398 پلتفرم فروشگاه گل آنلاین را راه اندازی کرده است. آی لیلیوم تلاش می کند با همکاری افراد متخصص و کارشناسان زبده خود بهترین محصولات گل و گیاه را با همکاری صاحبان این صنعت و با بالاترین کیفیت در هر نقطه از شهر به شما تحویل دهد.

رضایتمندی شما عزیزان اولین و مهمترین هدف این مجموعه است که این مهم ، حاصل کار جمعی همه همکاران فعال در صنعت گل و گیاه کشور می باشد.

مجوعه آی لیلیوم با ایجاد امکان فضای معرفی محصولات برای همه تولید کننده ها و فروشنده های فعال و خوش نام در صنعت گل، بزرگترین بازار آنلاین در زمینه ی فروش گل  و گیاه را ابتدا در تهران راه اندازی نمود و پس از آن به ترتیب شهرستان های استان تهران و هم اکنون سایر استان ها هم به مجموعه ما اضافه گردیده اند.

استفاده از اپلیکیشن های مجزا برای خریدار و فروشنده هم مختص به کاربران اندروید و هم آی او اس و سایت با امکانات ثبت نام و معرفی محصول برای فروشندگان و ایجاد امکان خرید آسان برای همه، مهمترین مزیت مجموعه آی لیلیوم می باشد.

مجموعه آی لیلیوم خرید آسان گل و گیاه از طریق سایت و تنها با ارائه یک شماره همراه برای شرکت ها، سازمان ها و ارگان ها را نیز فراهم کرده است.

 

 

“آی لیلیوم” لطافت لحظه ها

لذت سفارش گل از سایت و اپلیکیشن و خرید برای عزیزان از بهترین ارائه کنندگان گل و آرامش خیال از پیگیری تیم پشتیبانی تا لحظه رسیدن سفارش شما به مقصد هدف و وظیفه ماست.ما لطافت لحظه را به شما هدیه می دهیم و لحظات خاطره انگیز شما را جاودانه می کنیم.

گل فروشی آنلاین مجموعه آی لیلیوم از بدو تاسیس با اهداف والای مدیریت و پرسنل و همکاران تجاری خود ، روز به روز پله های ترقی را طی کرده و هم اکنون با افتخار بالاترین درصد رضایت از مشتریان را در زمینه گل فروشی آنلاین دارد.

مجموعه آی لیلیوم از فروشندگان و فروشگاه های مختلف در این زمینه دعوت به همکاری کرده است تا یک بازاریابی جالب و قابل توجه را برای فروشندگان گلی که شاید بستری برای فروش گسترده ندارند و یا سرمایه زیادی برای راه اندازی کسب و کار خود نداشته اند ، انجام داده باشد.

مجموعه آی لیلیوم قصد گسترش فعالیت های خود را در سراسر کشور داشته و در حال مذاکره با نمایندگان استانی می باشد تا لذت خرید آسان گل در سراسر کشور را به مشتریان هدیه نماید.

پس برای یک بار هم که شده در مناسبت های مختلف ، از اپلیکیشن ها و سایت آی لیلیوم برای عزیزان خودتون سفارش گل آنلاین را انجام بدهید تا مناظره کنید این پروسه چقدر لذت بخش و راحت می باشد ، حتی اگر سوالی در این زمینه برایتان پیش آمده است یا به مشکلی برخورد کردید با پشتیبانی ما تماس بگیرید تا در کم ترین زمان ممکن همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

تاکید می نماییم رضایت شما مشتریان نخستین و مهم ترین هدف برای مجموعه ما در زمینه فروش گل آنلاین است.

 

آدرس سایت: www.ililium.ir

آدرس اینستاگرام:  ililium.ir

آیدی تلگرام: Ililium

خطوط پشتیانی ۲۴ ساعته:

۰۹۱۹۱۳۶۹۶۱۷

۰۲۱۸۸۳۷۲۴۵۷

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید