حمله مجازی کاربران چینی به سفارت آمریکا

    کد خبر :672278

کاربران چینی با زیرنویس های ضد آمریکایی در صفحه تارنمای ویبو متعلق به سفارت آمریکا در پکن، این سفارتخانه را به دلیل اقدام آمریکا در ترور سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس بمباران کردند.

یکی از کاربران نوشته است آمریکا که سردار بزرگ ایرانی و همرزمانش را ترور کرد ثابت کرد خود بزرگترین گروه تروریستی دنیا است.

کاربران چینی با یادداشت ها و زیرنویس های مشابه، صفحه اجتماعی سفارت آمریکا در تارنمای چینی ویبو را بمباران انتقادهای خود کرده و آمریکا را به دلیل رویارویی با ایران مورد هجمه جدی قرار داده اند.

این در شرایطی است که به گزارش رسانه های چینی، بهترین و محبوب ترین صفحه اجتماعی این روزها متعلق به سفارت ایران در چین بوده که مطالبی را درباره سردار سلیمانی و حملات موشکی تلافی جویانه ایران منتشر کرده و بیشترین یادداشت های چینی ها درپی نوشت آن آمده است.

به گزارش ایرنا، در تارنمای ویبو که توییتر چین نامیده می شود، کاربران در صفحه اجتماعی سفارت آمریکا اظهارات پمپئو وزیر خارجه آمریکا را مبنی بر ترور سردار سلیمانی به عنوان یک تروریسم بی شرمی توصیف کرده و آورده اند آمریکا خطرناکترین کشور و بزرگترین گروه تروریست دنیا است.

گزارش ها در این رسانه حاکی است که چین به عنوان یک شریک بزرگ تجاری ایران که روابط دوستانه ای با تهران دارد، از حملات موشکی ایران به پایگاه های آمریکا در عراق نگران است.

 


اکانت ویبو سفارت ایران در چین

 

همزمان روزنامه ساوت چاینا از هنگ کنگ نوشته است که چین در طول سال های گذشته همواره روابط بسیار نزدیک تجاری، اقتصادی، سیاسی و حتی نظامی با ایران داشته و رزمایش مشترک دریایی اخیر این کشور با ایران و روسیه هشداری به آمریکاست که حق ندارد علیه ایران وارد رویارویی نظامی شود و از نیروی ارتش استفاده کند.

یادداشت صفحه اجتماعی سفارت ایران در چین در وبسایت ویبو مبنی بر اینکه «ترور سردار سلیمانی آغازی بر پایان نفوذ آمریکا در خاورمیانه است» محبوب ترین یادداشت شده و یکی از کابران نوشته است که «برادران زودتر بشتابید»، همین جمله بیش از ۳۳ هزار بار مورد پسند قرار گرفته است.

انتشار اخبار ایران در حساب ویبو سفارت ایران در چین و استقبال بالای مردم از آن، باعث شده تا تنها یک توئیت حساب ویبوی سفارت ایران در چین حدود ۵۰ میلیون بازدید کننده داشته باشد و ۵۰۰ هزار لایک بخورد به دلیل استقبال زیاد مخاطبان چینی از توئیت های ویبوی سفارت ایران، این اکانت به ۲۷ امین اکانت پر بیننده چین تبدیل شده بود حساب ویبوی سفارت ایران در ۶ روز گذشته ۱۴۵ میلیون بازدید داشته است.

کاربر دیگری نوشته است که ما از اقدامات ایران در مبارزه با بزرگترین تروریسم دنیا (آمریکا) حمایت می کنیم که با لایک های زیاد مواجه شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید