آنچه باید در مورد پریمیوم ووچر بدانید

    کد خبر :905475

پی اس ووچر یا پریمیوم ووچر یک کد اعتباری حاوی حروف و اعداد است. به منظور انجام پرداخت های بین المللی و در سطح جهانی می توان از پریمیوم ووچر استفاده نمود. کاربران می توانند بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری در سایت ووچر از قابلیت های این کد استفاده نمایند. در واقع پریمیوم ووچر همانند یک کارت شارژ الکترونیکی عمل می کند. با استفاده از پریمیوم ووچر شما می توانید پرداخت های خود را به راحتی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید.

پریمیوم ووچر چیست؟

نام دیگر پی اس ووچر، پریمیوم ووچر است. اگر قصد انجام پرداخت های بین المللی را در هر مکانی از دنیا دارید می توانید از کارت شارژ پریمیوم ووچر استفاده نمایید. این کارت شارژ مشابه ووچر پرفکت مانی دارای یک اعتبار مشخص و ارزشی در سطح بین المللی است.

نکته: در نظر داشته باشید پی اس ووچر یک ارز دیجیتال نیست و فقط یک کد اعتباری به شمار می رود. برای اینکه بتوانید از کد پی اس ووچر استفاده نمایید نیاز به ایجاد حساب کاربری در سایت پی اس ووچر ندارید. اما ایجاد حساب کاربری در سایت فوچرز یک روش برای افزایش امنیت در انجام پرداخت ها به شمار می رود.

کاربرد پریمیوم ووچر

به منظور خرید اکانت های خارجی و یا شارژ پنل می توان از فوچرز یا پریمیوم ووچر استفاده نمود. میزان کارمزد پریمیوم ووچر بسیار کم است. سرعت انتقال در پریمیوم ووچر بسیار زیاد است. پس از اینکه کاربر کد فوچرز را در هر وبسایتی وارد نماید مبلغ اعتبار آن به سرعت به اکانت شخص انتقال داده می شود. نقل و انتقال پریمیوم با کد فوچرز یک روش حفظ اعتبار و امنیت در انجام پرداخت ها به شمار می رود.

نحوه شارژ پریمیوم ووچر

دارندگان حساب پریمیوم ووچر این امکان را دارند اکانت پریمیوم خود را از طریق روش های پرداختی دیگر خریداری کنند. علاوه بر این به منظور افزایش موجودی حساب می توانند از روش های پرداختی استفاده کنند.

برای انجام پرداخت های مالی و حواله هایی با مبالغ بسیار زیاد می توان از سیستم مالی پریمیوم استفاده نمود. دلیل آن تامین امنیت در انجام پرداخت هاست.

آموزش خرید پی اس ووچر

صرافی های معتبر امکان خرید پریمیوم ووچر را برای کاربران فراهم کرده اند. می توان در وب سایت های سیستم مالی و یا صرافی ها حساب کاربری ایجاد کرد. پس از آن اقدام به خرید پی اس ووچر نمود. به محض خرید پی اس ووچر کد ووچر برای فرد خریدار ارسال می گردد. پس از اینکه حساب کاربری خود را ایجاد کردید نیاز به ارسال مدارک جهت احراز هویت خواهید داشت. در صورت دارا بودن حساب کاربری می توانید در کمتر از چند دقیقه کد ووچر را بخرید.

قیمت پریمیوم ووچر

مهم ترین نکته برای خرید پریمیوم ووچر قیمت آن است. قیمت پی اس ووچر بر حسب دلار محاسبه می گردد. بنابراین با نوسان قیمت دلار قیمت آن نیز دچار نوسان می گردد.

نکته: هیچ کارمزدی در زمان انتقال پریمیوم ووچر دریافت نمی گردد.

نحوه نقد کردن پی اس ووچر

فروش پریمیوم ووچر کار بسیار آسانی است. با استفاده از سیستم مالی و پرداختی پی اس ووچر شما می توانید درآمد های بین المللی کسب کنید. این از مزیت های مهم استفاده از این سیستم به شمار می رود. از طریق صرافی های معتبر می توانیم با فروش ووچر، کد ووچر خود را به ارزهای رایج یا حتی ریال تبدیل کنیم.

شرکتی به نام پریمیوم ووچر با ارائه سیستم مالی پی اس ووچر امکان انجام پرداخت های بین المللی را برای کاربران در سراسر جهان فراهم کرده است. ووچر کدی با ترکیب حروف کوچک و بزرگ و اعداد است.

در حال حاضر بسیاری از افراد برای انجام پرداخت های بین المللی خود از پریمیوم ووچر استفاده می کنند.

سیستم پرداخت پریمیوم ووچر امکان شارژ کنسول پلی استیشن را برای کاربران فراهم کرده است.

 

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید