بررسی قیمت انواع پارچه مبلی در فابریک24

    کد خبر :906918

در این مسئله هیچ شکی نیست که مبلمان نقشی تاثیرگذار در دکوراسیون منازل دارند. در واقع اگر میخواهید توجه افراد را به خانه خود جلب کنید، باید مبلمانی با رنگ جذاب انتخاب نمائید. این کار به دکوراسیون شما روح بخشیده و احساساتی خوب را به وجود می‌آورد. اما کدام رنگ‌ها در رسیدن به یک دکوراسیون ایده‌آل به شما کمک می‌کند؟ خب مسلما مشورت با افراد متخصص و دریافت راهنمایی‌های آنان در این زمینه بی‌تاثیر نخواهد بود. خصوصا اگر قصد تعویض پارچه مبلی خود را دارید!

با این حال قصد داریم در ادامه این مقاله به شما در انتخاب رنگ و طرح و بررسی قیمت انواع پارچه مبلی در فابریک 24 کمک کنیم تا یک دکوراسیون بی‌نظیر را برای منزل خود فراهم آورید و از تماشای آن لذت ببرید. با ما همراه باشید.

خانه های کوچک و رنگ مبل مناسب آنها

اگر نگاهی به زندگی اکثریت مردم بیاندازید متوجه می‌شوید که قشر اعظمی از مردم در خانه‌هایی با متراژ پایین زندگی می‌کنند. همین مسئله هم یک دغدغه بسیار بزرگ را برای چیدمان وسایل به وجود می‌آورد و آنها را با مشکل مواجه می‌نماید. همه ما خواستار سرهم کردن بهترین وسایل و ساخت یک دکوراسیون بی‌نظیر هستیم و مایلیم تا فضایی گرم و صمیمی را در خانه به وجود آوریم. این مسئله میسر نمی‌شود مگر اینکه به سراغ رنگ‌هایی برویم که فضای خانه را بزرگ‌تر و دلبازتر نشان می‌دهد.

به عنوان مثال؛ اگر شما مبلمان نیم ستی را برای خانه خریداری کرده‌اید، مطمئنا اگر پارچه مبلی آن به رنگ روشن یا خنثی باشد؛ فضا را بزرگ‌تر از آن چیزی که هست نشان می‌دهد!

حتی اگر مایلید تا انرژی خانه را بالا ببرید از رنگ‌های شاد و گرم نظیر قرمز، نارنجی؛ صورتی و… استفاده کنید. این رنگ‌ها پر از حس خوب بوده و شما را سرشار از انرژی می‌کنند.

فراموش نکنید که انتخاب رنگ مبل به اندازه‌ای حائز اهمیت است که کوچک‌ترین اشتباه میتواند شما را از هدفتان دور کند.

کدام رنگ مبل مناسب خانه های بزرگ است؟

اگر در خانه‌ای بزرگ و دلباز زندگی می‌کنید؛ پس نیازی نیست خیلی نگران انتخاب رنگ پارچه مبلی خود باشید. در این انتخاب هیچگونه محدودیتی ندارید! درواقع هیچ اجباری نیست که به سراغ یک طیف رنگی بروید و یا اینکه از رنگ‌های روشن یا صرفا تیره استفاده کنید.

یک پیشنهاد از طرف متخصصان فروشگاه فابریک 24 این است که از ترکیب رنگ‌های تیره و روشن استفاده کنید.

مثلا اگر پرده یا فرش تیره‌ای دارید؛ برای انتخاب رنگ پارچه مبلی به سراغ رنگ‌های روشن بروید. این کار فضای منزل شما را از حالت یکنواختی خارج می‌کند. حتی میتوانید به سراغ کوسن‌های رنگی بروید. البته حواستان باشد که در این راستا افراط نداشته باشید.

بهترین رنگ های مکمل برای انتخاب پارچه مبلی

در زمان انتخاب پارچه مبلی به استفاده از رنگ‌های مکمل فکر کرده‌اید؟ خب یکی از ترندهای پرطرفدار این روزها، استفاده از رنگ‌های مکمل است. رنگ‌های مکمل حال و هوای تازه‌ای به خانه شما می‌دهند و یک دکوراسیون خاص را رقم میزنند. شما میتوانید این رنگ‌ها را در دو مبل تکی با کاناپه‌های 2 یا 3 نفره بکار ببرید. مطمئنا که از تنوعی که در فضا به وجود می‌آید لذت خواهید برد.

هر چند که این نوع از رنگ مبلمان بیشتر با سلیقه جوانان مطابقت دارد و در مبلمان‌های مدرن بیشترین کارآیی را دارد. اما اگر میخواهید یک دکوراسیون زیبا داشته باشید؛ از رنگ‌های مکمل استفاده کنید تا یک هارمونی جذاب به وجود آید.

برای مبلمان محل کار چه رنگی را میپسندید؟

خب مبلمان که صرفا برای محیط منزل مورد استفاده قرار نمیگیرد! محل کار نیز از جمله مواردی‌ است که میتوان از مبلمان برای زیباسازی فضای آن نیزاستفاده کرد. کافیست کمی با رنگ‌ها بازی کنید آنچنان شما را متعجب خواهند کرد که میگویید: «چرا تاکنون به سراغ آن نرفته‌ام»

اما برای محیط کار باید از چه پارچه مبلی استفاده کرد؟ رنگ های خنثی یکی از بهترین گزینه‌ها برای فضای اداری هستند. این رنگ یک هماهنگی بی‌نظیر بین فضای اداری و دکوراسیون به وجود می‌آورد و هر مراجعه کننده‌ای را به خود جذب می‌کند. البته حواستان باشد قانون دکوراسیون در دفتر شخصی کمی با محیط منزل تفاوت دارد. رنگ‌هایی که برای پارچه مبلی فضای اداری انتخاب می‌شود تاثیر مستقیمی بر محیط افراد و کارکنان دارد. پس تا حد امکان از رنگ‌هایی که خستگی، غم و استرس را القا می‌کنند دوری کنید.

رنگ‌های زیتونی، بژ و قهوه‌ای و… جزء نمونه های عالی هستند. مبلمان چرم را نیز میتوانید جزء گزینه‌های مناسب بدانید. چه بسا که تمیز کردن آنها نیز راحت‌ تر است.

و در آخر

حال به خوبی میدانید کدام رنگ های پارچه مبلی برای خانه یا محیط کار شما مناسب است. مفتخریم که بگوییم؛ تمامی پارچه مبلی‌هایی که مدنظر دارید در رنگ‌ها و جنس‌های مخالف در سایت fabric24.ir موجود است. شما میتوانید انواع پارچه مبلی در هر رنگی با هر جنسی در هر کیفیتی را در این فروشگاه بیابید! کافیست سری به بخش فروشگاهی و محصولات آن بزنید. مطمئنا از این میزان تنوع آن متعجب خواهید شد. حتی اگر سوالی ذهن شما را مشغول کرده و به راهنمایی نیاز دارید، میتوانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید و به طور رایگان از متخصصان فابریک 24 مشاوره دریافت کنید.

منبع : سایت پارچه مبلی فابریک 24

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید