ثبت سفارش طراحی لوگو را در کجا انجام دهیم؟ + معرفی بهترین طراحان سال 1401

    کد خبر :903968

حقیقت این است که طراحی لوگو به مهارت و تجربه و همچنین دانش بالایی نیاز دارد. برخی از عناصر فرآیند با تمرین زیاد و کار با انواع برندهای مختلف که هدفشان انتقال پیام‌های مختلف است، به وجود می‌آید. با این حال، پشت همه اینها تئوری و قوانین طلایی است که طراحان لوگو باید با آنها آشنا باشند.

زمانی که لوگوی عالی با محصول مناسب همسو شود، نام تجاری یک دارایی گران بها است – به مدل نایک، مرد میشلین و قوس های طلایی مک دونالد فکر کنید. اما دقیقا چگونه این طرح‌های لوگو به جایگاه نمادین و تشخیص فوری خود دست می‌یابند؟ بیشتر طراحی های لوگوی موفق ویژگی های خاصی دارند و می توانید از آنها استفاده کنید.تا انتهای این مقاله از سایت رسانه بازتاب همراه رایان طرح  و در خصوص لوگو اطلاعات کسب  کنید.

معرفی طراحان لوگو در ایران

شروع یک پروژه طراحی لوگو جدید میتواند بسیار طاقت فرسا باشد زیرا موارد زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد. ایجاد یک طراحی لوگوی جدید از ابتدا به این معنی است که چگونه می توان شخصیت برند را کاملا به تصویر کشید و ارتباط برقرار کرد. به روز رسانی یک لوگوی موجود کمی چالش برانگیز است، از جمله تصمیم گیری در مورد تغییر کامل لوگو یا ایجاد تغییرات کوچک.در این مقاله می خواهیم چند مورد سایت طراحی لوگو معتبر و طراحان لوگوی حرفه ای و کاربلد در ایران از جمله رایان طرح را معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

3 ویژگی طراح لوگو خوب کدامند؟

طراحی لوگو یک حرفه خلاقانه است که در آن توانایی هنری و خلاقیت بسیار مهم است. علاوه بر این، توانایی استفاده از فناوری مدرن ضروری است (هیچکس نیازی به لوگوی طراحی شده با دست روی کاغذ ساده ندارد، حتی اگر خیلی خوب انجام شود). همچنین پشتکار، دیپلماسی در برخورد با مشتریان، توانایی به سرانجام رساندن کارها، برخی مهارت های تحلیلی و توانایی برنامه ریزی برای زمان شما ضرری نخواهد داشت.

انتظار می رود طراح لوگو یک طراح گرافیک باشد که راه حل های بدیع، خلاقانه و کاربردی تولید می کند. علاوه بر این ویژگی های اساسی، 3 ویژگی طراح لوگو خوب رایان طرح را می توان در عناوین زیر دسته بندی کرد.

1.تسلط بر برنامه های گرافیکی مانند ایلوستریتور و فتوشاپ

2.اولویت بندی کار و رعایت موعد مقرر با موفقیت و داشتن مهارت های چندبعدی

3.مدیریت موثر زمان

معرفی 5 طراح لوگو قدر در ایران

لوگو را می توان از آژانس ها، استودیوهای طراحی، سایت طراحی لوگو یا مستقیما از یک طراح خاص سفارش داد. با انتخاب یک طراح خاص می توانید نمونه کارهای او را ببینید.

چندین پلتفرم برای طراحان وجود دارد که طراحان و استودیوها آثار خود را در آن پست می کنند. در زیر هر اثر، نویسنده با پیوندی به نمایه خود نشان داده می شود و نمایه حاوی مخاطبین و شبکه های اجتماعی است.

5 مورد از طراحان لوگو قدر در ایران عبارتند از:

1.طراح لوگو رایان طرح: این مجموعه دارای چند طراح لوگو حرفه ای و با سابقه است و یکی از بهترین مجموعه ها در زمینه طراحی لوگو میباشد.

2.شرکت آ ر م‌   ک‌ده

3.شرکت ب‌‌ یز گو

4.استاد بیژن جناب: یکی از خبره ترین طراحان لوگو در ایران است.

5.استاد احمد میرزا

چرا لوگو روی فروش کسب و کار تاثیر دارد؟

هر کسب‌وکاری که امروزه می‌توانیم ببینیم یک لوگو دارد. برخی طرح های لوگویی را که برای کسب و کار خود مناسب می دانند به عنوان تایپوگرافی و برخی به عنوان نماد ترجیح می دهند. یکی از اصول اساسی این است که؛ مهم نیست که لوگو بسیار زیبا باشد، مهم این است که لوگو کسب و کار و درک مناسبی از برندی را که می خواهد منعکس کند، نشان دهد.

به طور خلاصه، طراحی آرم و لوگوی یک کسب و کار یا یک شخص؛ تصویری است که خود را با متن، نمادها یا اشکال هندسی بیان می کند. حالا بحث این نیست که یک لوگو از نظر طراحی خیلی زیبا باشد. نکته اصلی این است که شرکت یا فرد، دیدگاه و خط خود را در مورد کسب و کاری که انجام می دهد بگوید. اگر بتواند به این هدف دست یابد، آن لوگو در ذهن مردم ماندگارتر می شود و تجربه منحصر به فردتری را منعکس می کند. چیزی که مدلهای نمونه کار طراحی لوگو معروف، ارائه میدهند! بنابراین، بسیار مهم است که شخصی که به لوگو نگاه می کند، درک طراحی داشته باشد که بتواند در ذهن او مستقر شود. هنگامی که این شرایط رخ میدهد، تصویر برند کسب و کار یا هر سازمانی ضعیف و ناپایدار به نظر می رسد. این وضعیت همچنین یک مانع بزرگ برای بسیاری از فرآیندهای موفق است که پس از آن تجربه می شوند. زیرا اگر تصویری که در ذهن انسان می دهید قوی باشد، کسانی که شما را به یاد می آورند همیشه شما را به عنوان نامی دست نیافتنی یا برتر توصیف می کنند. به یاد داشته باشید، اولین چیزی که ذهن درک می کند همیشه جای دائمی می گیرد و اولین برداشت همیشه به یاد می ماند.

انواع لوگوها و مثال در خصوص آنها

اگر می خواهید یک لوگو سفارش دهید، به احتمال زیاد در حال حاضر نوعی دیدگاه خود را از نام کسب و کار خود دارید.  برای تسهیل تعامل شما با یک طراح لوگو و درک تنوع نمونه کار طراحی لوگو ، چند گروه اصلی را شرح می دهیم:

لوگو تایپ

لوگوهای متنی یا از نام کامل شرکت (مانند کوکاکولا) یا یک علامت اختصاری قابل تشخیص (LV – Louis Vuitton) استفاده می کنند.در مورد ایجاد چنین لوگویی، منحصر به فرد بودن و قابل تشخیص بودن فونت نقش ویژه ای دارد. همه چیز در اینجا مهم است: شیب حروف، ارتفاع آنها، فاصله بین کاراکترها، سبک فونت.لوگوهای متنی بسیار پیچیده بوده و اغلب دارای حق چاپ هستند.شما می توانید چنین لوگویی را از تیم رایان طرح سفارش دهید: نویسندگان ما قطعا جهت و ویژگی های کسب و کار شما را در نظر می گیرند و بهترین ایده را در طراحی لوگو پیاده سازی میکنند.

نمادها یا نشان ها

بسیاری از شرکت های بزرگ فقط از تصویر بدون نام خود استفاده می کنند. برای اینکه چنین لوگویی قابل تشخیص و به یاد ماندنی باشد، تکنیک های مختلفی برای تجسم تصاویر وجود دارد.تکنیک دیگری که روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند، استفاده از خطوط قابل تشخیص یک شی یا حیات وحش (برگ ها، گل ها، حیوانات) است. یکی از معروف ترین این پیشرفت ها نام تجاری نایک بود.استفاده از یک یا چند حرف به عنوان نماد شرکت نیز رایج است. کافی است «M» معروف رستوران های مک دونالد را یادآوری کنیم.

از بین انواع نمونه کار طراحی لوگو، نمادها و لوگوها آنقدر با جهت کسب و کار مرتبط هستند که به بخشی جدایی ناپذیر از آن تبدیل شده اند. معروف ترین نمونه ها تصاویری از موارد زیر است: – هواپیما در برندهای شرکت های پرواز، تصویر دندان که در بین دندانپزشکان بسیار محبوب است.

ترکیبی

این نوع طراحی آرم به طراح کمک می کند تا نام تجاری خود را توسعه دهد، اگر شما یک نوع تجارت بسیار رایج را اداره می کنید. مثلا ارائه خدمات یا فروش قهوه. در اینجا مهم است که با استفاده از یک الگوی خاص (مثلاً یک فنجان قهوه داغ) در انبوه موارد مشابه گم نشوید. شناخت برند در این مورد با استفاده از نام شرکت که با فونت اصلی نوشته شده است و تلطیف نویسنده از یک نماد آشنا به دست می آید.هنگام توسعه این نوع لوگو، یک طراح حرفه ای قطعاً بخشی را که به نام برند شما فردیت می بخشد، در نظر گرفته و برجسته می کند.

نحوه سفارش طراحی لوگو

فرآیند ایجاد یک لوگو فرآیندی چند مرحله ای و بسیار پیچیده تر از آن چیزی است که در نگاه اول به نظر می رسد. ما توصیه نمی کنیم که به این کار به صورت سطحی نگاه کنید، زیرا لوگو بازتابی از برند است و باید طراحی منحصر به فردی داشته باشد.

چگونه از اشتباه جلوگیری کنیم؟ سفارش طراحی لوگو از طراحان گرافیک. آژانس خلاق رایان طرح متخصص در برندسازی و طراحی آرم شرکتی و شخصی است. ما پس از تجزیه و تحلیل شرکت و رقبای شما، آماده ایجاد یک طرح، انتخاب فونت ها و عناصر گرافیکی اصلی و ارائه چندین گزینه هستیم.

در مجموعه ما می توانید سفارش طراحی لوگو خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. متخصصان تیم رایان طرح برای مشاوره با شرکت یا شخص شما تماس گرفته و مراحل طراحی را به شما توضیح خواهند داد.

(برای سفارش با شماره 02191307049 تماس بگیرید، برای تخفیف حتما به کارشناس و مشاوره تان بگویید که از رسانه بازتاب تماس گرفته اید تا تخفیف برای شما اعمال کند.)‌

معرفی بهترین شرکت طراحی لوگو

اگر نیاز به طراحی هر نوع لوگویی دارید و طرح خود را انتخاب کرده اید و می خواهید با تیم متخصص و کاربلد رایان طرح همکاری داشته باشید. کار ساده ای خواهید داشت و می توانید با مراجعه به سایت طراحی لوگو ما، سفارش طراحی لوگو خود را به صورت آنلاین با پر کردن فرم های مربوطه ثبت کنید. متخصصین تیم رایان طرح برای مشاوره با شما تماس گرفته و مراحل بعدی طراحی را با شما هماهنگ خواهند شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید