امکانات و خدمات طراحی اپلیکیشن خدماتی اندروید و ios ایراکد

    کد خبر :882786

امروزه افزایش استفاده مردم از اپلیکیشن‌ها، سبب شده است تا کسب وکار‌های خدماتی برای توسعه فعالیت‌شان به ساخت اپلیکیشن خدماتی توجه ویژه داشته باشند. همچنین با اپ خدماتی امکان ارتباط دائمی و رایگان با مشتریان وجود دارد. هدف اصلی اپ خدماتی دسترسی سریع کاربران به لیست خدمات، قیمت‌ها، پرداخت آنلاین و … است. اپ بساز با ارائه خدمات جامع در زمینه ساخت اپ خدماتی فرصتی برای حضور کسب و کار ها فراهم کرده است تا فعالیت خود را گسترش دهند.

ساخت اپلیکیشن خدماتی ایراکد چگونه انجام میشود؟

بعد از ثبت درخواست شما در سایت ایراکد به آدرس اینترنتی https://iracode.com/ مشاوران ایراکد در اسرع وقت برای راه اندازی کسب و کارهای خدماتی آنلاین با شما تماس گرفته و برای ایده ساخت اپلیکیشن حرفه ای به شما ایده های لازم را میدهند. انتقال تجربیات یک شرکت خوب و صاحب سبک باعث رشد و پخته شدن ایده شما میشود. سپس پروپوزال جامعی متناسب با نیاز و درخواست شما ثبت و تهیه و تدوین شده  و به تیم فنی انتقال داده میشود. تیم فنی نیز بعد از دریافت rfp اپلیکیشن ابتدا دیزاین را طراحی کرده و پس از آن با برنامه نویس های اندروید و  ios اقدام به ساخت اپلیکیشن خدماتی مورد نیاز شما میکنند. در نهایت پنل مدیریت اپلیکیشن آماده شده و بر روی سرورهای شما پیاده سازی میشود. پس از تست های مختلف از عملکرد اپلیکیشن و در نهایت خروجی بر روی مارکت های معروف مانند گوگل پلی قرار میگیرد.

یک اپ خدماتی چه امکاناتی باید داشته باشد؟

اپ های خدماتی برای اینکه در اختیار عموم مردم قرار میگیرند باید دارای امکانات و ویژگی هایی باشند که بتوان بیشترین خدمت رسانی را داشته باشند و سهولت استفاده از این اپ ها بسیار در این مورد حائز اهمیت میباشد.

از جمله امکانات و ویژگی های مهم اپ های خدماتی در ایراکد:

♦ ثبت نام سرویس کاران

♦ قیمت گذاری هوشمند

♦ دسته بندی انواع خدمات

♦ اختصاص سرویس کار نزدیک

♦ ارسال سفارش به سرویس کار

♦ پشتیبانی آنلاین

♦ تعیین زمان خدمت رسانی

♦ و بسیاری موارد دیگر .

ساخت اپلیکیشن خدماتی در ایراکد به دو صورت انجام میشود:

♦ اپلیکیشن سازهای آماده

♦ طراحی اپلیکیشن اختصاصی

طراحی اپ خدماتی با اپلیکیشن ساز آنلاین ایراکد:

به کمک آن می توانید بدون دانش برنامه نویسی، اپلیکیشن موردنظرتان را در کمترین زمان ممکن بسازید و تجربه ای آسان در ساخت اپلیکیشن حرفه ای را تجربه کنید. امکان ساخت صفحاتی چون فروشگاه فایل و فروشگاه محصولات فیزیکی، پرداخت درون برنامه‌ای، پشتیبانی از وردپرس و فروشگاه ساز ووکامرس، تبلیغات درون برنامه‌ای، کانال آپارات، واقعیت افزوده، ارسال نوتیفیکیشن، ساخت اپلیکیشن موزیک و رادیو و امکانات دیگر جهت ساخت اپلیکیشن با موضوعات مختلف در سه پلتفرم Android و iOS و PWA در اپ ساز برای شما مهیاست.

ساخت اپلیکیشن خدماتی اختصاصی ایراکد:

از امکانات اپلیکیشن خدماتی اختصاصی میتوان به سازگاری با نیاز فردی، مزیت رقابتی، خاص بودن نسبت به رقبا، توسعه آسان اپلیکیشن اختصاصی، بروزترین فناوری ها، اتصال به وبسایت و … اشاره نمود. در این نوع اپلیکیشن بر اساس نیاز مشتری طراحی با کدنویسی اختصاصی انجام میشود در این نوع اپلیکیشن به دلیل اختصاص نیروهای برنامه نویس در قسمت فرانت و بک اند اپلیکیشن قبیمت های اپ بر اساس کسب و کار و نوع خدماتی که میخواهد انجام دهد تغییر میکند.

اپ خدماتی برای چه کسب و کارهایی بیشتر کارربرد دارد؟

آیا میدانید اسنپ فود در سال 1399 روزانه حدود 7 میلیارد تومان درآمد داشته است؟ یا 51 درصد از مشتریان دوست دارند که غذا را از اپلیکیشن همان رستوران دریافت کنند؟ اینها میتواند این نتیجه را در پی داشته باشد که تمامی کسب و کارهایی که خدمات ارائه میدهند میتوانند اپ مخصوص به خود را داشته باشند. در اینجا بعضی از خدمات که قابلیت تبدیل به یک اپلیکیشن پر درآمد دارد را مورد بررسی قرار میدهیم.

خدمات شرکتی، خرمات رستوران، خدمات خشکشویی، خدمات کامپیوتری، خدمات حمل و نقل، خدمات زیبایی، خدمات بیمه، خدمات املاک، خدمات آموزشی و بسیاری موارد دیگر.

اگر می خواهید ارتباطات نزدیک تر با مخاطب داشته باشید و کیفیت ارائه خدمات شما بالاتر برود، می توانید از اپلیکیشن درخواست خدمات استفاده کنید. با توجه به نیازهای کسب و کار شما، اپ ها سفارشی سازی می شوند. سفارشی سازی اپلیکیشن ها شامل قرار دادن صفحات مورد نیاز کاربران، ارائه پشتیبانی ساده تر، نمایش های بهتر در ابعاد گوشی موبایل، عدم نمایش تبلیغات اضافی، رابط کاربری ساده تر، گرافیک زیباتر و استفاده از نوتیفیکیشن های مختلف بدون نیاز به وارد نمودن ایمیل و در نهایت امنیت بالاتر می شود.

المان های مهم که در طراحی اپ خدماتی باید به آن توجه کرد؟

اپلیکیشن های خدماتی با اهداف برآورده ساختن نیازهای مشتریان سعی دارند بر سرعت ارائه خدمات نیز بیفزایند. این اپ ها، در واقع طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار یا شیپور هستند و خدماتی چون ارائه کالاهای مختلف جهت خرید یا به روز رسانی آگهی های مختلف را انجام می دهند. ایراکد برای طراحی اپلیکیشن های خدماتی المان های مختلفی از جمله موارد زیر در نظر گرفته است:

1- بخش پشتیبانی

2- بخش محصولات

3- بخش تماس و ارتباطات و کامنت و مقایسه ها

4- بخش مدیریت

5- بخش ثبت سفارش

هر یک از بخش های فوق دارای زیر بخش های دیگری هم هستند که با توجه به نوع کسب و کار دارای تنوع هستند. درمورد هزینه ساخت اپ خدماتی هم، هر یک از بخش های اپلیکیشن های خدماتی دارای هزینه و نوع رابط کاربری خاص خود است و نمی توان از یک رابط کاربری و المان خاص برای هر اپلیکیشنی استفاده نمود. بنابراین قبل از طراحی اپلیکیشن خدماتی، نیازهای کسب و کار را بررسی شده و سپس وایر فریم مربوطه به همراه هزینه زمانی و مالی مشخص می شود.

تفاوت طراحی اپلیکیشن خدماتی به روش هیبرید و و نیتیو در چیست؟

در طراحی اپلیکیشن خدماتی به روش نیتیو ، ابتدا دیزاینر اقدام به طراحی تمامی صفحات اپلیکیشن با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی می نماید. در این مرحله مشتری می تواند طرح اپلیکیشن را قبل از پیاده سازی مشاهده کرده و نظرات خود را اعمال نماید. پس از این مرحله برنامه نویس اندروید با زبان جاوا و برنامه نویس آی او اس با زبان سوئیفت و در صورت دارا بودن نسخه وب برنامه نویس وب با زبان اچ تی ام ال و سی اس اس اقدام به ساخت اپلیکیشن از روی صفحات دیزاین شده می کنند. سپس با وب سرویس برنامه ها به پنل مدیریت متصل خواهد شد تا یک اپلیکیشن آنلاین و پویا تحویل مشتری شود. این شیوه نیتیو بوده و در حال حاضر اصولی ترین روش ساخت اپلیکیشن خدماتی می باشد.

5 تا از بهترین اپلیکیشن های خدماتی ایرانی:

اپلیکیشن های خدماتی امروزه در سراسر زندگی ما جاری بوده . برای انواع خدمات اپ های مخصوص به آن طراحی و پیاده سازی و در حال اجرا میباشد. این خود گواهی بر ضرورت و اهمیت اپ های خدماتی در زندگی روزمره را میرساند در ادامه بهترین اپ های خدماتی طراحی شده در ایران را بررسی کرده و از نظر کارایی مورد ارزیابی قرار میدهیم:

اپ خدماتی استادکار

استادکار، مرجع آنلاین خدمات است و در حوزه‌های مختلف از جمله دکوراسیون و تاسیسات ساختمان، وسایل نقلیه، اسباب‌کشی و باربری، لوازم خانگی، نظافت و بهداشت، دیجیتال و نرم افزار و پزشکی و سلامت فعالیت می‌کند.

سنجاق

سنجاق خود را «بازار آنلاین خدمات» معرفی می‌کند. این مجموعه در حوزه‌های مختلفی از جمله نظافت منزل، تعمیر تاسیسات، امور الکتریکی و برقکاری، تزئینات و دکوراسیون، کابینت‌سازی و قالیشویی فعال است .شیوه محاسبه دستمزد در سنجاق به این صورت است که کاربر می‌تواند از پنج تعمیرکار پیشنهاد دستمرد دریافت و یکی را انتخاب کند.

آچاره

آچاره، یکی از اپلیکیشن های خدماتی است که خدمات مختلفی را ارائه می‌کند؛ از نظافت و قالیشویی تا تعمیرات خانه و خدمات خودرو. آچاره همچنین در سایت خود آورده است که اقداماتی چون تست کرونا، ضدعفونی منزل و محل کار و خریدهای شخصی را نیز انجام می‌دهد. پرداخت دستمزدها به این صورت است که برای مثال در بخش تعمیرات، در این اپلیکیشن هزینه حدودی درج شده اما مبلغ نهایی به توافق دو طرف بستگی دارد.

الوپیک alopeyk

این اپلیکیشن در زمینه خدمات حمل و نقل فعالیت داره و در دیگر قسمت های خدمات منزل نمی توانید از آن استفاده کنید. کسانی که احتایج به پیک موتوری، تاکسی موتوری و وانت بار برای جمل اثاثیه داشته باشند با  الوپیک می توانند درخواست دهند.

خدمت از ما

خدمت از ما هم مانند اپلیکیشن های بالا جز اپلیکیشن های مشهور خدماتی است و در زمینه نظافت منزل، نصب کاغذ دیوار، آرایش بانوان، سمپاشی منازل، کلیدسازی و ده ها خدمت دیگر است

شاخص ترین اصل در ساخت اپلیکیشن خدماتی انتخاب بهترین شرکت ساخت اپلیکیشن است که باید مورد توجه قرار گیرد. ملاک های مهمی که یک شرکت نرم افزاری را برتر می کند عبارتند از قیمت ساخت اپلیکیشن، داشتن تیم ماهر و حرفه ای، داشتن نمونه کار های قوی، استفاده از تکنولوژی بروز، پشتیبانی اپلیکیشن، رضایت مشتریان است. شرکت نرم افزاری ایراکد یکی از بهترین شرکت های ساخت اپلیکیشن است که رتبه خوبی در موارد فوق دارد. برای مشاهده نمونه کارهای شرکت به ادرس https://iracode.com/application-portfilio/ مراجعه کنید

برای درخواست مشاوره رایگان با شرکت ایراکد میتوانید با راه ها ارتباطی این شرکت به صورت واتساپ یا تلگرام و تماس مستقیم ارتباط داشته باشید. راه های ارتباطی شرکت نرم افزاری ایراکد:

02188881772

02188881776

09124814737

اینستاگرام : https://www.instagram.com/iracode_com/

 

☑ این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید