معرفی محصولات نیوآ و مزایای آن برای پوست

    کد خبر :882370

در این مطلب می خواهیم  برای همراهان عزیز ، در مورد محصولات برند نیوآ و مزایا، ویژگی ها و انواع آن سخن بگوییم. هدف این مطلب رساندن اطلاعات در مورد محصولات نیوآ و آگاهی از ویژگی های آن برای افراد می باشد.

معرفی برند نیوآ

ممکن است شما در خانه اطرافیان خود از محصولات برند نیوآ دیده باشید. مرطوب کننده دست و صورت نیوآ یکی از محبوب ترین محصولات برند نیوآ می باشد که در بسته بندی های مخصوص و معروف نیوا در اکثر خانه ها دیده می شود و طرفداران بسیاری دارد. شاید بیشتر افراد فکر کنند که نیوآ یک برند و محصول ایرانی است، اما محصولات برند نیوآ ساخت کشور آلمان می باشند. نیوآ برای شاداب و زیبا کردن پوست افراد، محصولات متنوعی از جمله کرم های آبرسان و اسپرهای مراقبتی و… به تولید رسانده است و از این طریق طرفداران زیادی به خود جذب کرده است. در ادامه به معرفی بیشتر این محصولات و برند معروف نیوآ می پردازیم.

محصولاتن اصل برند نیوآ را می خواهید؟ با بهترین و مناسب ترین قیمت بازار می خواهید؟ بر روی لینک زیر کلیک کنید :

https://araskharid.com/product-brands/nivea

تاریخچه برند نیوآ

کلمه نیوآ برگرفته از کلمه (Niveus) به معنی دانه برف سفید می باشد. برند نیوآ توسط داروساز، پال کارل بیرسدف در سال 1882 نام گذاری و تاسیس شد. پس از آن به دلیل مشکلاتی که پیش آمد، پال کارل در سال 1890 شرکت خود را به داروساز آلمانی به نام اسکار تروپیوتیز واگذار کرد. پس از آن شرکت توسط اسکار و با همکاری و همفکری شیمیدان ها به نام های پال گرسون و اسحاق لینچنز مدیریت شد. همکاری اسکار با این شیمیدان ها موجب شد تا محصولات برند نیوآ با مراقبت و محافظت از پوست افراد و جلوگیری از ترک برداشتن پوست، طرفداران بسیاری پیدا کند و معروف شود.

نیوا در سال 1891 با ترکیب شگفت انگیز امولسیون، آب در روغن و ایسوریت موفق شد تا یک ترکیب و فرمولاسیون عالی بدست بیاورد که راز محصولات برند نیوآ باشد.

بالم لب نیوا

پس از تاسیس اولین شعبه خارجی نیوآ در سال 1906 در لندن، نیوآ یکی از جدیدترین محصولات خود را برای مراقبت از لب به تولید رساند. برای این محصول بسته بندی مخصوصی که مناسب برای استفاده و مرطوب کردن لب ها می باشد طراحی شده است. امروزه به محصولات مراقبتی و بهداشتی لب ها، بالم لب می گویند که این محصولات برند نیوآ با نام labello در بازار با معنی داشتن لب های زیبا، عرضه می شود.

پس از مرگ اسکار در سال 1918، نیوآ توسط شریک اسکار به نام inbrend، وارد مرحله جدیدی شد. پس از آن محصولات برند نیوآ به صورت بسته بندی های امروزی، در ظرف آبی رنگ و با رنگ لوگوی سفید روی آن، طراحی شد.

ضد آفتاب نیوآ

امروزه با آلودگی هوا و گرمای سوزان آفتاب، نیاز افراد به ضد آفتاب ها بیشتر از هر زمانی است. از دهه 1960 تا به امروز، افراد به خصوص بانوان برای مراقبت از پوست خود به دنبال محصولات بهداشتی و مراقبتی هستند. کرم ضدآفتاب نیوآ با نام Nivea Milk در سال 1960 برای رفع نیاز مردم و بانوان به تولید رسانده شد تا پوست افراد در برابر آلودگی ها و آسیب ها، نرم و مرطوب بماند.

همچنین نیوآ در این سال محصولات دیگری از جمله؛ پودر، کرم، صابون، پنبه و سایر محصولاتی که موقع استحمام استفاده می شود را برای کودکان و مخصوص پوست ظریف و حساس آن ها تولید کرد.

با محصولات نیوآ زنانه همه خانم ها حتی خانم های بالاتر از 50 سال از داشتن پوستی شاداب و زیبا لذت می برند. امروزه محصولات نیوآ اصل برای آقایان و بانوان در بازار عرضه می شود که مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

محصولات نیوآ برای انواع پوست

با وجود آزمایشگاه های مختلف در آسیا و آمریکای لاتین، نیوآ محصولات خود را با تحقیقات فراوان، مخصوص انواع پوست ها به تولید می رساند.

علت کاهش خرید و فروش برند نیوآ در سال های قبل

برند نیوآ در سال 2010 با کاهش خرید و 14 درصدی محصولات خود مواجه شد که دارای خسارات زیادی برای آنان شد. با این درصد چشمگیر کاهش فروش محصولات نیوآ، مدیران شرکت به این فکر افتادند تا با ارائه محصولات متنوع و جدید، خسارات وارد شده را جبران کنند، که موفق به این کار شدند و سود فروش محصولات را به شرکت بازگرداندند. همچینی نیوآ پس از آن حدود 390 کارمند جدید نیز به شرکت خود افزود.

معرفی محصولات نیوآ

برند نیوآ امروزه دارای محصولات جدید و متنوع بسیاری می باشد. از معروفترین لوازم بهداشتی نیوآ می توان به:

♦ فوم و ژل اصلاح

♦ بالم لب

♦ دئودورانت ها و خوشبو کننده ها

♦ رول های ضد تعریق

♦ شامپو های بدن

♦ کرم های دست و صورت و ضد آفتاب ها

♦ کرم های ضد چروک

♦ افتر شیو

♦ اسپری و بادی اسپلش

♦ شیر پاک کن

و بسیاری محصولات دیگر اشاره کرد که همه و همه در کیفیت بالا برای انواع پوست طراحی و تولید شده اند.

شرکت نیوآ از تمامی این محصولات، برای کودکان به صورت مخصوص و مناسب پوست آنان تولید می کند. نوزادان دارای پوست ظریف و حساسی می باشند که برای استحمام آنان و یا مراقبت از پوستشان باید محصولات با کیفیت و مخصوص به خودشان را استفاده کرد. برخی از این محصولات مانند: دستمال مرطوب، پودر بچه، شامپو ها و… جزو محصولات برند نیوآ می باشند. لوازم بهداشتی و مراقبتی نیوآ مناسب هر پوست و رده سنی در بازار موجود می باشد.

نتیجه گیری

محصولات Nivea به عنوان یکی از بهترین محصولات مراقبتی و بهداشتی در بین افراد شناخته شده است. قیمت محصولات نیوآ مناسب بوده و محصولات از کیفیت بالایی برخوردار هستند. با معرفی مزایا و ویژگی های این محصولات در این متن سعی کردیم تا افراد را با این مزایا آشنا کنیم و آن ها را در خرید بهترین محصولات بهداشتی و مراقبتی راهنمایی کنیم. منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان و همراهان هستیم.  ضمنا برای خرید انواع محصولات نیوآ نیز می توانید از فروشگاه ارس خرید اقدام نمایید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید