معرفی کامل تلویزیون 88 اینچ ال جی 88Z1 از سایت رکسوند

    کد خبر :872922

تلویزیون 88 اینچ ال جی 88Z1

تلویزیون اسمارت ال جی مدل 88Z1 به نمایشگر پیشرفته OLED مجهز شده است و تمامی محتواها را با کیفیت 8K نمایش می‌دهد. این کیفیت تصویر در دنیای نمایشگرها پیشگام است و از تراکم پیکسلی گسترده برخوردار است و می‌تواند تمامی جزئیات را برای شما ارائه دهد. کیفیت تصویر 8K تراکم پیکسلی گسترده‌ای دارد و در مقایسه با کیفیت تصویر فورکا و کیفیت تصویر فول اچ دی تمامی جزئیات را بهتر و باکیفیت‌تر نمایش می‌دهد.

تلویزیون ال جی 88Z1 سایز صفحه نمایش 88 اینچ دارد و برای محیط‌های بزرگ کاملا مناسب طراحی شده است. شما می‌توانید برای فضاهای بزرگ و سالن‌های خودتان به دنبال خرید تلویزیون ال جی 88Z1 باشید. نکته بسیار مهمی که در تلویزیون 88Z1 به کار رفته است این است که این تلویزیون علاوه بر کیفیت تصویر قدرتمند از سیستم صوتی مناسبی برخوردار است و به سیستم صوتی 4.2 کانال مجهز شده و می‌تواند 80 وات توان صوتی را برای شما ارائه دهد. این قدرت صوتی کامل و بی نظیر است و با صفحه‌ نمایش 88 اینچ تلویزیون متناسب می‌باشد.

به عبارتی شما تمامی تصاویر محتوا را با کیفیت بالا مشاهده می‌کنید و از سوی دیگر صداها را نیز با بسیار قدرتمندتر دریافت می‌کنید. تلویزیون OLED ال جی 88Z1 به پردازشگر تصویر α9 Gen4 AI processor 8K مجهز شده است و می‌تواند تمامی نویزهای تصاویر را از بین برده و آنها را با کیفیت بسیار بالایی برای شما ارائه دهد. وجود فناوری دالبی ویژن باعث شده است شما فضای سینمایی بسیار زیبای داشته باشید.

تلویزیون ال جی 88Z1 در سال 2021 عرضه شده است در صدر جدول بهترین تلویزیون‌های ال جی قرار گرفته است. این تلویزیون کاملا خارق‌العاده است و تمامی ویژگی‌های یک تلویزیون عالی و بی نظیر را در خود دارد. منصفانه است بگوییم که تلویزیون 88Z1 یک وسیله بی عیب و نقص محسوب می‌شود. این تلویزیون کیفیت صوتی و سیستم عامل قدرتمندی برخوردار است و امکانات و قابلیت‌های بسیار هوشمندی دارد. اگر قصد خرید جدیدترین تلویزیون ال جی 2022 را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر به فروشگاه اینترنتی رکسوند مراجعه نمایید.

طراحی

تلویزیون 88 اینچ ال جی Z1

تلویزیون اسمارت ال جی مدل 88Z1 به صورت خاص و متفاوت طراحی شده است. این تلویزیون سایز 88 اینچ دارد و برای محیط‌های بزرگ کاملا مناسب است. تلویزیون هوشمند ال جی 88Z1 جلوه بسیار شیک و زیبای به خانه شما می‌بخشد. این تلویزیون قابلیت اتصال به دیوار نیز دارد و رنگ پایه‌های آن نقره‌ای رنگ است. قاب پشتی تلویزیون 88Z1 به رنگ مشکی می‌باشد و قسمت زیرین پایه نیز مشکی رنگ است. ضخامت بسیار ناچیز بدنه باعث شده است که تلویزیون 88Z1 در میان کاربران زبانزد باشد و طرفداران بسیار زیادی داشته باشد. بدنه تلویزیون 88Z1 کاملا باریک است و در لیست نازک ترین تلویزیون‌های دنیا محسوب می‌شود. حاشیه‌هایی که در اطراف تلویزیون قرار دارد به قدری باریک است که حتی یک ثانیه هم حواس پرتی برای شما ایجاد نمی کند. منصفانه است بگوییم که تلویزیون 88Z1 یکی از بهترین تلویزیون‌های موجود در بازار است و در لیست زیباترین تلویزیون‌ها نیز قرار گرفته است. این تلویزیون سایز صفحه نمایش 88 اینچ دارد و کاملا شیک و زیبا طراحی شده است. صفحه نمایش اولد باعث شده است که هر پیکسل به صورت مستقل خاموش و روشن شده و نور هر پیکسل به صورت خودمختار تامین می‌شود. به همین دلیل تلویزیون 88Z1 نور پس زمینه ندارد و کاملا باریک طراحی شده است. اگر فاصله شما با تلویزیون کم است میتوانید سایز 55 اینچ همین مدل را انتخاب کنید. قیمت تلویزیون 55 اینچ همین مدل خیلی پایینتر از 88 اینچ است در حالی که دقیقا همان امکانات را نیز در اختیار شما قرار میدهد.

کیفیت تصویر تلویزیون OLED ال جی 88Z1

تلویزیون اسمارت ال جی مدل 88Z1 تمامی تصاویر را به صورت واقعی و زیبا نمایش می‌دهد. به گونه‌ای که حد و مرز میان فیلم و واقعیت فقط به یک تار مو بند شده است. شما تمامی تصاویر را به صورت کاملا واقعی مشاهده میکنید. تلویزیون OLED 88Z1 پیکسل‌هایی دارد که قابلیت روشن و خاموش شدن مطلق دارد به همین دلیل این پیکسل‌ها کاملاً خودکفا و خودمختار می‌باشند و نیاز به نور صفحه نمایش ندارند. بدنه تلویزیون 88Z1 کاملاً باریک است و به خاطر عدم وجود نور پس زمینه با محیط زیست کاملاً سازگار می‌باشد. ویژگی دیگری که در صفحه نمایش تلویزیون OLED 88Z1 باید اشاره شود نسبت کنتراست تلویزیون می‌باشد. این محصول از نسبت کنتراست بی نهایتی برخوردار است و تمامی رنگ‌ها با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. تلویزیون 88Z1 از کیفیت تصویر 8K پشتیبانی می‌کند و با توجه به این تلویزیون سایز بزرگی دارد به راحتی می‌تواند با تراکم پیکسلی گسترده تمامی تصاویر به صورت باورنکردنی ارائه دهد. این تلویزیون به پردازشگر α9 Gen4 AI processor 8K مجهز شده است که از هوش مصنوعی برخوردار است و می‌تواند الگوریتم‌های بسیار پیشرفته ای را برای تجزیه و تحلیل داده‌ها به کار بگیرد. تلویزیون 88Z1 از هوش مصنوعی برخوردار است و می‌تواند تمامی تصاویر را بررسی کرده و به صورت هوشمند رنگ و سایر ویژگی‌های آن‌ها را ارتقا دهد.

 

کیفیت صوتی تلویزیون 88Z1

تلویزیون 88 اینچ ال جی Z1 به سیستم صوتی 4.2 کاناله مجهز شده است و دارای چهار بلندگو و دو ساب ووفر قدرتمند است. این بلندگوها در بدنه تلویزیون قرار گرفته اند که می‌تواند صدا با کیفیت بسیار بالایی منتشر کنند. تلویزیون هوشمند ال‌جی 88Z1 صدای قدرتمند 80 وات دارد. این صدا برای یک تلویزیون با سایز 88 اینچ کاملا عالی و ایده آل محسوب می‌شود. تلویزیون 88Z1 تمامی صداها را با کیفیت بالا و کاملا دقیق ارائه می‌دهد. وجود فناوری دالبی اتموس باعث شده تلویزیون 88Z1 کیفیت صوتی بی‌نظیری داشته باشد.

کیفیت تصویر تلویزیون OLED ال جی 88Z1

تلویزیون 88 اینچ ال جی مدل 88Z1 محصول سال 2021 است و به ریموت کنترل جادویی مجهز شده است. این ریموت کنترل حرکت پیمایشگر موسی شکل را برای شما فراهم می‌کند. همچنین دکمه‌های میانبر برای دسترسی به شبکه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن است فراهم شده است. تلویزیون 88Z1 به راحتی به گوشی‌های اپل نیز متصل شده و امکان اشتراک گذاری اطلاعات را فراهم می‌کند. تلویزیون هوشمند 88Z1 دارای دستیار‌های صوتی گوگل و الکسا است و دکمه‌های سریع بر روی ریموت کنترل دارد. این تلویزیون با داشتن قابلیت Screen Share امکان اشتراک گذاری صفحه نمایش گوشی همراه فراهم کرده است. تلویزیون 88Z1 سیستم‌عامل قدرتمندی برخوردار است.

نتیجه گیری

 

تلویزیون ال جی مدل 88Z1 سایز 88 اینچ دارد و از 80 وات توان صوتی برخوردار است. این تلویزیون با داشتن پردازشگر تصویر قدرتمند تمامی تصاویر را با کیفیت بالا نمایش میدهد. تلویزیون 88Z1 در سال 2021 تولید و به بازار عرضه شده است و طراحی بسیار زیبا و چشم نوازی دارد. اگر قصد خرید تلویزیون 88Z1 را دارید می‌توانید به فروشگاه اینترنتی رکسوند مراجعه کرده و این تلویزیون را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید