سه شنبه تمامی ادارات و دستگاه‌های دولتی در هرمزگان تعطیل است

    کد خبر :829057

استاندار هرمزگان از تعطیلی تمامی ادارات و دستگاه‌های دولتی به علت شیوع کرونا در روز سه شنبه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، در روز جاری سیاست یک بام و دو هوای ستاد ملی کرونا و اتخاذ تدابیر تبعیض آمیز سبب گلایه مندی شدید مردم هرمزگان شد.

مردم استان معتقد بودند شرایط کرونایی این استان به نسبت سایر استان‌ها بسیار وخیم‌تر است از این رو باید ستاد ملی کرونا با درخواست تعطیلی یک هفته‌ای هرمزگان موافقت می‌کرد اما در کمال تعجب شاهد تعطیلی تهران و البرز بودیم اما خبری از تعطیلی هرمزگان نشد.

همین امر موجب شد امروز رسانه‌های استان هرمزگان به صورت یکصدا این تبعیض ستاد ملی کرونا را فریاد زدند و نمایندگان استان در مجلس نیز با رسانه‌ها همصدا شده و از استاندار و ستاد ملی کرونا خواستند تبعیض میان استان‌ها را کنار گذاشته و به فکر سلامت مردم باشند.

از همین رو استانداری هرمزگان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد روز سه شنبه به علت شیوع حداکثری کرونا تمامی ادارات و دستگاه‌های دولتی تعطیل خواهند بود.

در این اطلاعیه آمده است: تمامی دستگاه‌هایی که مسئولیت پشتیبانی ستاد کرونا را بر عهده دارند از جمله فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، هلال احمر، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های خدمات رسان، باید با تمام قوا به میدان بیایند و وظایف مصوب را اجرایی کنند.

در این اطلاعیه بر آماده باش کامل فرمانداری ها تاکید و تأکید و تصریح شده است: مبادی ورودی و خروجی هر شهرستان باید توسط نیروی انتظامی و با نظارت فرمانداران به شدت کنترل شود که متاسفانه طی بازدیدهای میدانی امروز عملکرد کنترل ترددهای بین شهرها رضایت‌بخش نبود که تذکرات لازم داده می‌شود.

دکتر همتی استاندار هرمزگان نیز ضمن درخواست از مردم استان به منظور رعایت دقیق دستور العمل‌ها برای گذر از پیک فعلی و خطرناک کرونا در استان، اذعان داشت: اگر طی تعطیلات هفته جاری، مردم نسبت به رعایت پروتکل‌ها حساسیت لازم را داشتند و با رصد میدانی مشخص شد در رعایت دستورالعمل‌ها خوب عمل شده است، برای روز شنبه و یکشنبه هفته آینده نیز تصمیم گیری خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید