۶ میلیون تومان قیمت پایه پرواز تهران به نجف

    کد خبر :937493
۶ میلیون تومان قیمت پایه پرواز تهران به نجف

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: قیمت پایه‌ای که به تمامی شرکت‌های هوایی ابلاغ شده ۶ میلیون تومان است که به نسبت مسافت فرودگاه‌ها متغیر خواهد بود.

صدیف بدری نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: جلسات دولت برای برگزاری مراسم اربعین به صورت منظم تشکیل می‌شود و برای بحث هماهنگی بین بخشی نیز جلساتی در حال برگزاریست.

وی افزود: درباره پرواز‌ها جلساتی در کمیسیون عمران برگزار شده و طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، برنامه ریزی دولت و وزارت راه و شهرسازی مقرر شد که از ۱۵ تا ۳۰ شهریور ماه پرواز‌ها از ۱۷ فرودگاه به صورت منظم انجام شود و برقراری روزانه ۱۲۰ پرواز، قطعی است که تلاش می‌شود به ۱۶۰ پرواز افزایش یابد.
بدری گفت: قیمت پایه‌ای که برای پرواز‌ها تعیین و به تمامی شرکت‌های هوایی ابلاغ شده است با پایه پرواز تهران به نجف و بغداد و بالعکس، ۶ میلیون تومان است که این مبلغ، نسبت به مسافت فرودگاه‌ها متغییر خواهد بود.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس افزود: مقرر شد وزارت راه و شهرسازی در تمامی ۱۷ فرودگاه یاد شده با کمک سازمان هواپیمایی کشور مامورانی مستقر نماید تا گران فروشی‌ها و شکایات را بررسی و پیگیری کنند و این نظارت‌ها به صورت میدانی انجام گیرد.

بدری گفت: همچنین از ۱۵ تا ۳۰ شهریورماه، حدود هشت هزار دستگاه اتوبوس از پایانه‌های مختلف به سمت ۶ مرز در حرکت خواهند بود.

نایب رئیس کمیسیون عمران همچنین وضعیت بلیط فروشی‌ها را نامناسب عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر که وضعیت فروش بلیط‌ها مناسب نیست سایت‌های بلیط فروشی گرانفروشی می‌کنند، اما قول داده اند از ۱۵ شهریورکه نزدیک به ایام پیاده روی اربعین است، قیمت بلیط‌ها کنتر ل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید