گوشی Galaxy M13 سامسونگ معرفی شد/اقتصادی جذاب

    کد خبر :913291

سامسونگ به تازگی محصول جدید خود را از خانواده گلکسی M معرفی کرده که باید آن را گزینه سطح پایه این خانواده دانست. مدلی که گوشی Galaxy M13 نام داشته و ویژگی‌های قابل توجهی در آن تعبیه شد.

بازتاب- اسمارتفون جدید در سکوت خبری روی وب سایت سامسونگ قرار گرفت و مشخصات آن آشکار شد. این گوشی دارای نمایشگر HD+ بوده و از پردازنده اگزینوس 850 سامسونگ بهره می‌برد. سیستم عامل آن اندروید 12 مبتنی بر One UI 4.1 است.

همچنین باید به 4 گیگابایت رم و 128 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی غیرقابل ارتقا هم اشاره کرد. Galaxy M13 جانشین برجسته گلکسی ام 12 بوده که با تغییراتی در طراحی و ارتقا سخت افزاری معرفی شد.

این مدل نمایشگر ناچ داشته و در عقب ماژول دوربین مستطیل شکل عمودی برجسته برای آن تدارک دیده شد. همچنین باید به سه حسگر 50/5/ 2 مگاپیکسلی در عقب پرداخت و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم دارد. گلکسی M13 دارای قابلیت‌های اتصال Wi-Fi 5، بلوتوث 5.0 و NFC، جک استاندارد هدفون و پورت USB-C است. همچنین یک اسکنر اثر انگشت جانبی با پشتیبانی از ناکس سامسونگ در آن به کار گرفته شد.

ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت بوده و با شارژ 15 واتی می‌توان آن را به 100 درصد رساند. متاسفانه کره‌ای‌ها تاریخ دقیق عرضه و قیمت را اعلام نکردند اما انتظار داریم با قیمت 200 یورو تا ماه ژوئن راهی بازار شود و گزینه رنگی برنزی، آبی و سبز خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید