گوشی گیمینگ Legion Y90 لنوو با صفحه‌نمایش ۱۴۴ هرتزی و فناوری خنک‌کننده دوگانه عرضه می‌شود

    کد خبر :873615
گوشی گیمینگ Legion Y90 لنوو با صفحه‌نمایش ۱۴۴ هرتزی و فناوری خنک‌کننده دوگانه عرضه می‌شود

براساس گزارش منتشر شده، لنوو Legion Y90 با صفحه‌نمایش ۶٫۹۲ اینچی AMOLED، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام، یازدهم دی‌ماه معرفی می‌شود.

اوایل امروز، یکی از مدیران محصول لنوو، لین لین، توانایی گوشی لنوو Legion Y90 آینده را برای مدیریت گرما در بازی‌های سنگین با سرعت ۱۲۰ فریم‌بر‌ثانیه به‌نمایش گذاشت. اکنون شرکت مذکور، این‌بار قدرت صفحه‌نمایش خیره‌کننده گوشی را نشان می‌دهد.

طبق پوستر منتشر شده، لنوو Legion Y90 دارای صفحه‌نمایش ۶٫۹۲ اینچی E4 AMOLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۷۲۰ هرتز خواهد بود. یکی از ویژگی‌های اصلی در صفحه‌نمایش، بهره‌مندی گواهی محافظت از چشم ضد نور آبی است که تضمین می‌کند نور آبی ساطع‌شده از صفحه‌نمایش را کاهش می‌دهد.

افزون‌براین، پوستر تأیید می‌کند که گوشی هوشمند گیمینگ به فناوری خنک‌کننده هوای دوگانه مجهز خواهد شد؛ یعنی این گوشی دارای فن‌های خنک‌کننده خاص خواهد بود. این فناوری می‌تواند شبیه به سیستم خنک‌کننده مایع سوپرشارژ با فن دوگانه توربو باشد که در Legion Phone 2 Pro دیده می‌شود.

از طرفی دیگر، بنابر شایعات این گوشی هوشمند از تراشه‌ی پرچم‌دار اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام بهره می‌برد که با رم LPDDR5 و حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 همراه خواهد بود. همان‌طور که قبلا گفته شد، لین لین، مدیر محصول لنوو فاش کرد که حتی پس از انجام بازی‌ها با نرخ ۱۲۲ فریم‌بر‌ثانیه به‌مدت ۲۰ دقیقه، این گوشی توانسته خنکی خود را حفظ کند. در نهایت این دستگاه در دمای ۳۸٫۹ درجه باقی ماند و توانایی خنک‌کننده هوای دوگانه خود را نشان داد.

جدا از این، لنوو اخیرا یک تبلت گیمینگ با نام تجاری Legion را به‌نمایش گذاشته است. این دستگاه، لنوو Legion Y700 نامیده می‌شود و انتظار می‌رود با صفحه‌نمایش ۸٫۸ اینچی با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل عرضه شود. از آنجایی که تبلت مذکور متعلق به نام تجاری Legion است، صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی برای بازی خواهد داشت. تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700 دقیقا مانند گوشی Legion Y90 نیز از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد.

زومیت

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید