گوشی سامسونگ Galaxy M04 اقتصادی معرفی شد

    کد خبر :958564
سامسونگ Galaxy M04

شرکت سامسونگ را به جرات می‌توان از برندهای شناخته شده صنعت تلفن هوشمند دانست که هر سال با معرفی نسل جدید محصولات خود، علاقمندان را شیفته گوشی‌هایش می‌کند.

بازتاب-در این بین نوبت به معرفی یک محصول یا گوشی اقتصادی رسیده که به عنوان سامسونگ Galaxy M04 شناخته می‌شود. این تلفن هوشمند برای بازار هندوستان تدارک دیده شده و در برخی بازارهای در حال توسعه هم عرضه خواهد شد. گوشی که از رده پایه‌ترین مشخصات سخت افزاری بهره برده و نباید انتظار عملکرد بالایی داشت. در بحث طراحی نیز بدنه پلاستیکی و ظاهری ساده با طراحی نمایشگر ناچ به کار گرفته شد. این دستگاه در عقب دو حسگر دوربین داشته و خبری از حسگر اثرانگشت در آن نیست. اما برای امنیت بیشتر کاربر می‌تواند به سراغ حسگر تشخیص چهره برود.

در واقع سامسونگ گلکسی M04 در هندوستان معرفی شده است. این یک پیشنهاد رده پایه است که با حداکثر 8 گیگابایت رم که شامل ویژگی RAM Plus شده، عرضه می‌شود. دارای فضای ذخیره سازی داخلی پرظرفیت بوده و باتری با عمر طولانی هم در آن تعبیه شد. با وجود اینکه این گوشی یک مدل رده پایه است، سامسونگ دو سال به روزرسانی سیستم عاملی را برای آن ارائه می‌دهد.

مشخصات کلیدی سامسونگ Galaxy M04

 سامسونگ Galaxy M04

این محصول تازه از راه رسیده سامسونگ همانطور که گفته شد، سخت افزار قدرتمندی را شامل نمی‌شود اما برای کاربران روزمره مناسب است. نخست اینکه صفحه نمایش بزرگ 6.5 اینچی PLS LCD با وضوح HD+ داشته  که چندان نباید انتظار وضوح بالایی داشت. در قسمت ناچ نمایشگر یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی تعبیه شده و پنل عقب نیز دو حسگر 13 و 2 مگاپیکسلی در کنار فلاش LED دارد. سامسونگ در گلکسی M04 از چیپست مدیاتک Helio P35 هشت هسته‌ای بهره گرفته که 4 گیگابایت رم دارد و با ویژگی رم پلاس 4 گیگابایت حافظه رم اضافی را به ارمغان می‌آورد.

شرکت کره‌ای اسلات کارت میکرو اس دی را تدارک دیده که فضای ذخیره سازی اضافی را فراهم می‌آورد. این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر OneUI است. وعده ارائه بروزرسانی 2 ساله هم در نظر گرفته شده و دستگاه تا اندروید 14 را دریافت می‌کند.   M04 دارای یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی دارد که تنها از شارژ 10 واتی پشتیبانی می‌کند. در بخش اتصال، این گوشی ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی دو سیم کارت،شبکه 4جی VoLTE، وای فای، بلوتوث، GPS، پورت USB-C و جک 3.5 میلی‌متری هم ارائه می‌دهد.

دستگاه فاقد حسگر اثرانگشت بوده اما با حسگر تشخیص چهره می‌تواند امنیت را ارائه دهد. مشخصات این دستگاه نشان می‌دهد که این یک نسخه ریبرند شده از گلکسی A04e است که به تازگی در بازار جهانی عرضه شد. گلکسی M04 در هند 8499 روپیه (104 دلار) قیمت دارد. در انواع رنگ مشکی و سبز هم به فروش می‌رسد. اولین فروش این دستگاه قرار است در روز 16 دسامبر از طریق وب سایت سامسونگ هند و آمازون انجام شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید