سامسونگ گلکسی M15 معرفی شد/ اقتصادی و پرانرژی

    کد خبر :1056530
گلکسی M15

شرکت سامسونگ به تازگی گوشی اقتصادی جدیدی را به عنوان گلکسی M15 معرفی کرده که طراحی آشنایی دارد و سخت افزار مناسبی شامل آن شد.

بازتاب-محصول تازه معرفی شده سامسونگ دارای نمایشگر 6.5 اینچی سوپرامولد با نرخ نوسازی 90 هرتز و وضوح FHD+ با شدت روشنایی 800 نیتی است. دستگاه متریال پلاستیکی داشته و نمایشگر طراحی ناچ دارد.

این گوشی دارای 4 گیگ رم و 64 تا 128 گیگ حافظه داخلی قابل ارتقا است. همچنین باید به پردازنده مدیاتک Dimensity 6100+ اشاره کرد که چیپ هشت هسته‌ای شرکت مدیاتک است. دستگاه سیستم عامل اندروید 14 داشته و با رابط کاربری OneUI 6.0 قابل استفاده است.

 گلکسی M15

در سوی دیگر دوربین عقب سه گانه 50 مگاپیکسلی واید، 5 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسلی ماکرو دارد و یک حسگر سلفی 13 مگاپیکسلی هم برای این مدل تدارک دیده شد. یک باتری 6000 میلی آمپرساعتی انرژی دستگاه را تامین کرده و دارای سرعت شارژ 25 واتی است. محصول سامسونگ خبر از جک 3.5 میلیمتری هدفون و حسگر اثرانگشت جانبی در این تلفن هوشمند داده است.

گلکسی M15 از نظر طراحی شباهت زیادی به مدل‌های قبلی خود دارد. این دستگاه دارای سه حسگر دوربین در عقب و لبه‌های کمی گرد برای گرفتن لذت بخش است. همچنین در سه رنگ آبی روشن، آبی تیره و خاکستری به فروش خواهد رسید. سامسونگ تاریخ عرضه و قیمت را مشخص نکرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید