گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ دوربین 108 مگاپیکسلی دارد

    کد خبر :959271
گلکسی اس 23 اولترا

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و عرضه می‌کند. اکنون اطلاعاتی درباره گوشی گلکسی اس 23 اولترا نسل بعدی منتشر شد.

بازتاب-طبق آخرین گزارش، به تازگی گوشی جدید سامسونگ توسط TENAA تایید شد و برخی از اطلاعات گوشی نیز به بیرون درز کرد. اگرچه تا رونمایی پرچمداران جدید شرکت کره‌ای فاصله‌ای باقی نمانده، اما طی ماه‌های گذشته شاهد انتشار شایعات بسیاری بودیم، بخصوص اینکه گفته شد دوربین مدل اولترا 200 مگاپیکسلی خواهد بود، اما در گزارش جدید این موضوع تکذیب شده و قرار نیست شاهد رونمایی گوشی با دوربین 200 مگاپیکسلی باشیم.

طبق اطلاعات لیست شده در TENAA، سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا را با دوربین 108 مگاپیکسلی یعنی همان چیزی که در گلکسی اس 22 اولترا وجود داشت، به کار خواهد گرفت. این موضوع شاید چندان برای طرفداران سامسونگ جالب نباشد.

گلکسی اس 23 اولترا

بر اساس این لیست، گوشی با شماره مدل SM-S9180 دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی با وضوح 1440 در 3088 پیکسل و 16.7 میلیون رنگ است. وزن این گوشی هوشمند 233 گرم بوده و دارای ابعاد 163.4 میلی متر، 78.1 میلی متر و 8.9 میلی متر است. به نظر می‌رسد چیپست آن دارای یک هسته با فرکانس 3.36 گیگاهرتز به جای 3.2 گیگاهرتز بوده و این یعنی نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون 8 نسل 2 را در گلکسی اس 23 اولترا شاهد هستیم.همچنین این گوشی هوشمند دارای رم 8/12 گیگابایتی و گزینه‌های ذخیره سازی 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی خواهد بود.

بنابراین با پرچمدار قدرتمندی رو به رو هستیم. این لیست یک افشا بزرگ را نشان می‌دهد و آن این است که گلکسی اس 23 اولترا به جای دوربین شایعه شده 200 مگاپیکسلی که تاکنون مورد انتظارترین ویژگی دستگاه بوده، با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. با توجه به این اطلاعات، به احتمال زیاد این حسگر 108 مگاپیکسلی ISOCELL HM3 است که در نسل فعلی S22 Ultra وجود دارد. به غیر از آن، یک تله فوتو 12 مگاپیکسلی، یک سنسور اولتراواید 12 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی دیگر نیز در ماژول دوربین پشتی دستگاه وجود خواهند داشت. در قسمت جلو، این گوشی هوشمند دارای یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی خواهد بود.

این دستگاه همچنین دارای سنسور جاذبه، سنسور فاصله، سنسور نور و اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. در بخش اتصال، لیست می‌گوید که Galaxy S23 Ultra دارای باندهای مختلف ارتباطی بوده تا آنتن‌دهی قابل توجهی از خودش نشان دهد و به خوبی نقش پرچمدار را ایفا کند.

2
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. احمد رضا مکتوبیان گفت:
    موافقم ۵
    مخالفم ۴

    حتی سامسونگ نمی تواند یه تغییرات جزیی تو سری اس جدید ایجاد کند، حتی نمی تواند دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی پشت گوشی اس ۲۳ اولترا قرار دهد. چه برسه به صفحه نمایشگر بزرگتری ارائه دهد، حتی نمی تواند رم ۸ حافظه ۱۲۸ گیگ را حذف کنه، و به جاش رم های بیشتری ارائه بده، باتری هم کمی بزرگتر و قوی تر توی اس ۲۳ اولترا قرار دهد، گوشی شیائومی ۱۲ تی دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی دارد ولی سامسونگ نمی تواند برای اس جدید دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی پشت گوشی قرار دهد. خیلی خنده دار هس نمی دانم چرا سامسونگ گیر داده به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی چند مدل گوشی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی زده باید کمی تغییراتی ایجاد کند که همه‌ی خریداران به خود گوشی جذب کنه،

  2. غلامرضا شمس گفت:
    موافقم ۵

    سامسونگ، همیشه عالی بوده، اس ۲۲اولترا دوربین بی‌نظیری داره که حتما در اس۲۳اولترا این مسیر تثبیت خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید