سامسونگ معرفی سری گلکسی اس 23 را به اواخر فوریه موکول کرد

    کد خبر :961088
گلکسی اس 23

در حالی که انتظار داشتیم شرکت کره‌ای سامسونگ اوایل ماه فوریه 2023 از سری گلکسی اس 23 رونمایی کند، اما این شرکت کره‌ای تصمیم دیگری گرفت.

بازتاب-سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پرچمدار سری گلکسی اس 23 خود بوده و در ماه‌های گذشته شاهد افشای اطلاعات زیادی در رابطه با دستگاه‌های موردبحث بودیم.

اکنون با نزدیک شدن به زمان رونمایی و عرضه گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس 23 سامسونگ، گزارش جدیدی ادعا می‌کند که معرفی این سری ممکن است با تاخیر همراه شود و به اواخر فوریه برسد.

با توجه به گزارش جدید ارائه شده توسط افشاگر فناوری @TheGalox_، سری جدید گلکسی S23 سامسونگ به تعویق افتاده است و اکنون انتظار می‌رود در اواسط تا اواخر فوریه معرفی شود، عمدتاً به این دلیل که غول کره جنوبی نتوانسته قیمت نهایی را برای برخی مدل‌ها تعیین کند و درصدد است یک قیمت رقباتی در نظر گیرد.

با وجود رقبای چینی که قیمت قابل توجهی برای محصولات خود ارائه می‌دهند، سامسونگ سخت در حال تصمیم گیری برای ارائه محصولاتی با قیمت مناسب‌تر نسبت به قبل بوده  و مانع از افزایش قیمت شود. موضوعی که برای مشتریان اهمیت دارد.

گلکسی اس 23

ساختار قیمت گذاری برای موفقیت گوشی‌های هوشمند در بازار، به ویژه گوشی‌های پریمیوم مانند سری گلکسی S23، حیاتی است. به نظر می‌رسد که سامسونگ به زمان بیشتری نیاز دارد تا بازار را از نظر رقابت، اقتصاد، عرضه و تقاضا و برخی عوامل دیگر به درستی بخواند تا به قیمت گذاری عالی برسد.

با این حال، با توجه به اینکه گزارش حاکی از تاخیر دو هفته‌ای است، تاخیر برای عرضه این گوشی‌های هوشمند چندان قابل توجه نیست. سری Galaxy S22 در 9 فوریه معرفی شد و از 25 فوریه به فروش رسید. امسال انتظار می‌رفت که سری S23 در هفته اول فوریه معرفی شود و از 17 فوریه برای فروش در دسترس باشد.

سامسونگ تاریخ عرضه گوشی‌های سری گلکسی اس 23 را تایید نکرده است که شامل سه مدل گلکسی اس 23، اس 23 پلاس و اس 23 اولترا می‌شود. با نزدیک شدن به زمان عرضه، انتظار داریم تولید کننده پیشرو گوشی‌های هوشمند در جهان تا چند هفته دیگر تاریخ رویداد آتی Galaxy Unpacked را اعلام کند. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید