گوشی آنر Play 5 Vitality Edition با مشخصاتی ایده آل معرفی کرد

    کد خبر :856460

سرانجام بعد از مدت‌ها گمانه‌زنی، آنر تصمیم گرفت از گوشی جدید خود با نام Play 5 Vitality Edition رونمایی و آن را عرضه کند که در ادامه به بررسی مشخصات فنی آن پرداخته‌ایم و یک گزینه ارزشمندست.

«بازتاب»؛ مهتاب جهانداربرند آنر که چیزی در حدود یک سال است که از هواوی جدا شده و تحت عنوان یک برند مستقل فعالیت می‎‌کند، پس از رونمایی از گوشی‌های Play5، Play5T و Play5T Vitality Edition در ماه می (اردیبهشت)، سرانجام گوشی Play5 Vitality Edition را به بازار معرفی کرد.

اولین پوستر گوشی آنر پلی 5 نسخه Vitality هم هفته گذشته منتشر شد که از آرایش مربعی شکل دوربین آن پرده برداشت و گویای اطلاعاتی در مورد سه دوربین با لنزهای گوناگون و یک فلاش LED بود. همچنین آنر برای حفظ امنیت کاربران حسگر اثر انگشت در لبه کناری این گوشی تعبیه کرده است.

اما گوشی آنر پلی 5 نسخه Vitality به یک نمایشگر 6.67 اینچی نوع LCD مجهز شده که وضوح آن برابر +FHD بوده و نرخ تازه‌سازی آن به 120 هرتز می‌رسد. همچنین نسبت نمایشگر به بدنه هم 94.4 درصد بوده که مقدار مناسبی به‌نظر می‌آید.

در بخش پردازشی هم این گوشی به تراشه Dimensity 900U مدیاتک مجهز شده که در کنار 8 گیگابایت حافظه رم به همراه 2 گیگابایت حافظه مجازی و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی قدرت پردازشی مناسبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

 

 

گوشی Play5 Vitality Edition به یک سنسور 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 به عنوان دوربین سلفی مجهز شده و یک سنسور 64 مگاپیکسلی هم به عنوان دوربین اصلی در کنار یک سنسور 8 مگاپیکسلی اولتراواید و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق مجموعه دوربین‌های این دستگاه را تشکیل می‌دهند.

همچنین یک باتری 4300 میلی‌آمپر ساعتی انرژی این گوشی را تامین کرده و یک شارژر سوپر فست 66 واتی هم در مدت 40 دقیقه این گوشی را به طور کامل شارژ خواهد کرد. البته برای شارژ 50 درصد از ظرفیت باتری تنها به 15 دقیقه زمان نیاز خواهد بود.

ابعاد این گوشی برابر 161.8 در 74.7 در 8.5 میلی‌متر بوده و وزن آن به 192 گرم می‌رسد. HONOR Play5 Vitality Edition در دو رنگ مشکی و آبی راهی بازار می‌شود. قیمت نسخه 8 و 128 گیگابایت این گوشی برابر 281 دلار و نسخه 8 و 256 گیگابایت آن 313 دلار است. آنر قصد دارد فروش محصول جدید خود را از یکم نوامبر (10 آبان) آغاز کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید