کیس آماده چیست؟ آشنایی با ویژگی‌ها و مزایای خرید کیس آماده

    کد خبر :1019312

کیس به عنوان یکی از اصلی ترین اجزای سیستم های کامپیوتری، وظیفه مدیریت کلیه عملیاتی که از طریق کامپیوترها انجام می شوند را دارد. خرید کیس به دو صورت کیس آماده و یا خرید قطعات کیس به صورت مجزا، میسر می باشد، اما انواع کیس آماده به دلیل مزایای منحصر به فرد خود که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد، محبوبیت بیشتری در میان افراد دارند.

بیشتر بخوانید» به منظور خرید لپ تاپ مهندسی برای رشته‌های معماری، عمران و … روی لینک داده شده کلیک کنید.

کیس آماده چیست؟

به کیس هایی که قطعات داخلی آن ها از قبل و توسط شرکت های سازنده در آن ها تعبیه شده، کیس آماده یا اسمبل شده می گویند. اسمبل در لغت به معنای “سر هم بندی کردن” است.

از آنجایی که اکثر افراد، دانش کافی برای انتخاب و خرید بهترین قطعات مورد استفاده در کیس ندارند، کیس آماده را به کیس های اسمبل نشده ترجیح می دهند؛ در غیر این صورت احتمال خرید قطعات ناسازگار با هم زیاد است.

علاوه بر آن، قیمت کیس آماده در مقایسه با قیمت نهایی سایر کیس ها، مقرون به صرفه تر است و این خود مزیت بزرگی به حساب می آید.

به محض خرید کیس آماده می توانید از آن استفاده کنید و دیگر نیاز به صرف وقت و هزینه برای سرهم کردن قطعات آن نخواهید داشت؛ بنابراین صرفه جویی در وقت و هزینه یکی دیگر از مزایای انواع کیس آماده است.

انواع کیس آماده برای مصارف مختلف در بازار موجود هستند که از جمله آن ها می توان به کیس آماده مهندسی و کیس گیمینگ، اشاره کرد.

کیس آماده مهندسی چیست؟

منظور از کیس آماده مهندسی، کیسی است که قطعات داخلی آن متناسب با نرم افزارهای مورد نیاز مهندسی، اسمبل شده اند؛ بنابراین باید با توجه به نیاز خود، نسبت به خرید بهترین کیس مهندسی اقدام کرد. انواع کیس مهندسی در مقایسه با کیس های اداری و خانگی از قدرت بالاتری برخوردار هستند؛ چرا که باید انواع نرم افزارهای سبک و سنگین مهندسی را اجرا کنند.

کیس مناسب مهندسی

همانطور که در بخش قبلی مقاله هم به آن اشاره کردیم کیس مناسب مهندسی باید بتواند انواع نرم افزارهای مورد نیاز مهندسی را با سرعت قابل قبول اجرا کند که لازمه آن برخورداری از قطعات داخلی مناسب مهندسی شامل رم، CPU و … می باشد. RAM و CPU دو فاکتور بسیار مهم برای خرید کیس مهندسی به شمار می روند، چرا که سرعت و قدرت پردازش سیستم کامپیوتری را تحت تاثیر قرار می دهند. بدیهی است که هر چه رم و CPU به کار رفته در کیس بیشتر باشد، سرعت و قدرت پردازش کامپیوتر برای اجرای نرم افزارهای مختلف مهندسی، بیشتر خواهد بود که البته به همان نسبت، قیمت کیس نیز افزایش پیدا می کند. بنابراین برای خرید کیس آماده مهندسی باید فاکتورهای مختلفی از جمله رم و CPU مورد نیاز و بودجه خود را در نظر بگیرید.

رم ، CPU و گرافیک مورد نیاز رشته های مختلف مهندسی به دلیل تفاوت نرم افزارهای مورد استفاده آن ها با هم متفاوت است.

کیس مهندسی معماری چیست؟

کیس مهندسی معماری به دلیل نیاز به استفاده از انواع نرم افزارهای سنگین در این رشته از جمله اسکچاپ (SketchUp)، رویت (Revit)، تری دی مکس (D Studio Max3) و … باید از قدرت و سرعت بالایی برخوردار باشد. علاوه بر آن از آنجایی که مهندسان معماری با نرم افزارهای گرافیکی مختلف نظیر فتوشاپ، ایندیزاین (InDesign) و … نیز سروکار دارند، گرافیک کیس مهندسی معماری نیز باید، مناسب باشد.

به طور کلی کیس مهندسی معماری باید از رم قوی، پردازنده ۴، ۶ یا ۸ هسته ای و کارت گرافیک (GPU) RTX 3050، ۳۰۶۰ یا ۳۰۷۰ برخوردار باشد.

با کیس آماده معماری بیشتر آشنا شوید

به دلیل استفاده از قطعات اصلی و استاندارد در انواع کیس آماده و همچنین تناسب قطعات به کار رفته در این کیس ها، کیس های آماده در مقایسه با کیس های اسمبل نشده، انتخاب ایده آل تری هستند.

انواع کیس آماده معماری برای اجرای نرم افزارهای مورد استفاده و کاربردی در رشته مهندسی معماری در بازار موجود است که می توانید با توجه به سطح نرم افزارهای مورد نیاز خود، بهترین نوع کیس آماده معماری را خریداری کنید.

قیمت کیس مهندسی معماری

قیمت کیس مهندسی معماری بسته به مقدار رم، پردازنده، کارت گرافیک و SSD مورد استفاده در آن متفاوت است. بنابراین برای کسب اطلاع دقیق از قیمت کیس مناسب مهندسی معماری، ابتدا مشخص کنید که قرار است با چه نرم افزارهایی کار کنید، سپس با توجه به آن ها، یک کیس با رم، گرافیک، cpu و هارد ssd مناسب انتخاب کرده و قیمت بگیرید.

خرید کیس مهندسی عمران

تنوع زیاد نرم افزارهای مهندسی عمران نیز خرید کیس مناسب این رشته را کمی دشوار کرده است. بدین منظور و برای خرید بهترین کیس مهندسی عمران، ابتدا نرم افزار مورد استفاده خود را مشخص کنید؛ چرا که کیس مناسب برای کار با نرم افزار ETABS با کیس مناسب برای کار با نرم افزار Revit، متفاوت خواهد بود.

اما به طور کلی برای خرید کیس مناسب مهندسی عمران باید حافظه رم، کارت گرافیک و پردازنده کیس را مد نظر قرار دهید.

بهترین پردازنده برای کیس مهندسی عمران، پردازنده با قدرت تک هسته ای بالا نظیر پردازنده اینتل نسل ۱۲ است.

گرافیک میان رده برای کیس مهندسی عمران، می تواند پاسخگوی نیاز شما در طراحی باشد. از جمله کارت گرافیک های میان رده مناسب برای کیس مهندسی عمران می توان به GTX 1660 Super، GTX 1660 معمولی و یا ۱۶۵۰، اشاره کرد که با توجه به میزان بودجه خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب و خریداری کنید.

حداقل مقدار رم مورد نیاز در کیس مناسب مهندسی عمران، ۱۶ گیگابایت می باشد.

قیمت کیس مهندسی عمران

قیمت کیس مهندسی عمران نیز بسته به مقدار رم، قدرت پردازش و گرافیک به کار رفته در آن، متفاوت است؛ بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که به منظور صرفه جویی در هزینه های مربوط به خرید کیس مهندسی عمران، ابتدا نرم افزارهای مورد نیاز خود را مشخص کرده و با توجه به آن ها قیمت بهترین کیس مهندسی عمران را از فروشگاه های معتبر بگیرید.

کیس گیمینگ

اگر به بازی های کامیپوتری علاقه مند هستید باید به دنبال کیس گیمینگ بگردید. از آنجایی که معمولا بازی های کامیپوتری، سنگین بوده و سرعت اجرای آن ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، انواع کیس گیمینگ دارای پردازنده و گرافیک قدرتمند، رم کافی و سرعت بالایی هستند.

برای خرید بهترین کیس گیمینگ، ابتدا سطح بازی های خود را مشخص کنید.

قیمت کیس گیمینگ

قیمت کیس گیمینگ به دلیل نیاز به استفاده از قطعات قدرتمند و حافظه زیاد، بالا است. اما برای تعیین قیمت دقیق این کیس ها لازم است که ابتدا با توجه به سطح بازی های خود، پردازنده، گرافیک و رم مورد نیاز خود را مشخص کنید.

فروشگاه آی تی سنتر؛ ارائه دهنده انواع کیس آماده مهندسی و گیمینگ

آی تی سنتر با سال ها تجربه انواع کیس آماده مهندسی و کیس گیمینگ را با تضمین قیمت و کیفیت به مشتریان خود عرضه می کند. این شرکت با بهره مندی از کارشناسان حرفه ای و متخصص، قادر به ارائه مشاوره به شما عزیزان، جهت خرید کیس مناسب مهندسی و گیمینگ می باشد؛ بنابراین اگر نمی دانید کدام کیس، پاسخگوی نیازهای شما است، روی کمک ما حساب کنید؛ ما به شما بهترین گزینه را متناسب با استفاده شما از کیس، پیشنهاد می کنیم تا بتوانید بهترین و اقتصادی ترین کیس آماده مهندسی و یا کیس گیمینگ را با خیالی آسوده، خریداری کنید.

تمامی محصولات آی تی سنتر جهت اطمینان خاطر شما عزیزان از کیفیت بالای آن ها با گارانتی های معتبر ارائه می شوند.

برای خرید کیس آماده مهندسی و گیمینگ از آی تی سنتر هم به صورت حضوری و هم اینترنتی می توانید اقدام کنید. در هر دو صورت، کیس مورد نظر شما در حداقل زمان ممکن، تحویل داده خواهد شد.

علاوه بر تمامی موارد بالا، خیالتان از بابت قیمت انواع کیس آماده مهندسی و گیمینگ در آی تی سنتر نیز راحت باشد؛ چرا که تمامی محصولات فروشگاه با تضمین بهترین قیمت بازار به مشتریان گرامی، عرضه می شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید