این صندلی کامپیوتر کولر دارد!

    کد خبر :1026883
صندلی کامپیوتر

صندلی‌های گیمینگ تجربه بازی را متحول کردند و راحتی بسیاری به مخاطب خود ارائه می‌دهد. اما اگر صندلی شما بتواند کارهای بیشتری انجام دهد قطعا تجربه کاربری بهتر می‌شود.

بازتاب-Cougar صندلی گیمینگ NxSys Aero را معرفی کرده که دارای یک فن داخلی منحصر به فرد RGB با ابعاد 200 میلی‌متری است. این صندلی نوآورانه برای گیمرهایی طراحی شده که به دنبال راحتی طولانی مدت هستند، با کولر گردش هوای کارآمد به ویژه در قسمت پشتی، موجب می‌شود در طول کاربری طولانی حس گرمی احساس نشود.

فن در پشتی صندلی تعبیه قرار گرفته و سیم‌های نامناسب را از بین می‌برد و یک چیدمان تمیز و مرتب فراهم می‌آورد. همچنین با استفاده از یک سوئیچ ساده، سرعت فن و نور RGB را می‌توان تنظیم کرد و به کاربر اجازه داده تا دما را کنترل کند. علاوه بر این ویژگی خنک‌کننده، صندلی دارای مش الاستومری ابداعی و روکش پشتی تهویه‌شده بوده که حسی شبیه شناور ایجاد می‌کند که تجربه کلی بازی را ارتقا می‌بخشد.

 

صندلی کامپیوتر

 

NxSys Aero همچنین دارای یک بالش کمری بوده که مطابق با استانداردهای فیزیوتراپی ساخته شده تا از پایین کمر پشتیبانی کند و همچنین یک بالش مغناطیسی سر که می‌تواند برای راحتی دقیق تنظیم شود. برخلاف صندلی‌های سطلی سنتی، صندلی NxSys Aero دارای طراحی ملایمی بوده که دارای بالشتک‌های پیشرفته و ناحیه پشتیبانی بزرگ‌تر است. این صندلی با روکش چرم PVC درجه یک که به دلیل قابلیت تنفس و بافت نرم آن انتخاب شده، به کاربران اطمینان می‌دهد که تازه و راحت بمانند.

از نظر در دسترس بودن، قیمت این صندلی در ایالات متحده 399.99 دلار است و در اواسط اکتبر از طریق خرده فروشان بزرگ مانند آمازون و نیواگ در دسترس خواهد بود. در منطقه اتحادیه اروپا 449 یورو قیمت دارد و تا پایان اکتبر وارد این مناطق می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید