این مینی کامپیوتر همچون گوشی نمایشگر لمسی دارد

    کد خبر :1034162
مینی کامپیوتر

مینی کامپیوترها ابزارهای کاربردی هستند که کمک می‌کنند در هر مکان و زمان بتوان سیستم کامپیوتری دسکتاپی داشت و همچنین قابلیت حمل آسانی هم دارند.

بازتاب- Meenhong JX2 یک مینی کامپیوتر با نمایشگر لمسی همراه است که به تازگی معرفی شد، یک مینی پی سی یک چهارم لیتری که فقط به یک آداپتور برق 30 واتی نیاز دارد. ویژگی متمایز آن یک صفحه نمایش داخلی 5.7 اینچی با پشتیبانی از چند لمسی و وضوح 1920 در 1080 پیکسل است.

این مینی کامپیوتر یک پردازنده اینتل Celeron N5105 با چهار هسته دارای فرکانس حداکثر 2.9 گیگاهرتز و همچنین گرافیک یکپارچه UHD اینتل دریافت کرد. این تجهیزات همچنین شامل 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR4 و دو اسلات M.2 2280 است: یکی از SSD‌های NVMe و SATA و دیگری فقط از SATA پشتیبانی می‌کند.

 

مینی کامپیوتر

 

این دستگاه دارای پورت HDMI 2.0، گیگابیت اترنت، جک صوتی 3.5 میلی‌متری ترکیبی، سه درگاه USB-A و یک پورت USB-C با پشتیبانی از انتقال داده، منبع تغذیه و حالت DP Alt است. پورت USB-C اضافی منحصراً برای تغذیه مینی رایانه شخصی استفاده می‌شود که از Wi-Fi 6 و بلوتوث 5.2 نیز پشتیبانی می‌کند.

نسخه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت SSD برای کاربران 195 دلار هزینه دارد، در حالی که نسخه با حافظه داخلی دو برابر با قیمت 210 دلار ارائه می‌شود. شرکت مین هانگ برندی چینی بوده که هر سال نسل جدیدی از مینی کامپیوتر خود را معرفی و عرضه می‌کند. این برند همیشه در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های متنوعی همراه سازد و برای کسب جزئیات بیشتر این مدل بهتر است به سایت مین هانگ مراجعه کنید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید