کیا K5 2025 معرفی شد/ اپتیمای جدید با رخ وحشی و روح شرقی

    کد خبر :1052116
کیا K5 2025

در نمایشگاه خودرو شیکاگو، شرکت KIA سدان کیا K5 2025 را با مشخصات آمریکایی ارائه کرد. این سدان سایز متوسط همراه با طراحی مجدد جلو و عقب، از فناوری جدید، ویژگی‌های استانداردتر و موتور جدید برای مدل‌های پایه بهره می‌برد.

بازتاب-موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری توربوشارژ 180 اسب بخاری که قبلا در اکثر K5ها یافت می‌شد، از بین رفت. در مقابل، یک موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری تنفس طبیعی جدید برای K5 تدارک دیده شد که 191 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. برای تمام سطوح تریم به جز GT. موتور جدید همچنان با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک همراه شده و دیفرانسیل جلو استاندارد بوده، در حالی که سیستم چهار چرخ محرک فقط در GT-Line موجود است.

کیا K5 2025

مدل GT بسیار قدرتمندتر با همان پیشرانه باز می‌گردد. این خودرو دوباره به یک موتور 2.5 لیتری توربوشارژ 290 اسب بخاری چهار سیلندر مجهز شده که به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک دوکلاچه متصل شده که با هیوندای سوناتا N Line مشترک است. اسپورت‌ترین K5 با ترمزهای بزرگ‌تر، سیستم تعلیق منحصربه‌فرد و لاستیک‌های پهن‌تر روی رینگ 19 اینچی بزرگ‌تر قرار می‌گیرد.

مانند نسخه کره‌ای، K5 آمریکایی دارای چراغ‌های جلو و عقب جدید برای نمای جلو و عقب است. قسمت جلو به روز شده شامل چراغ‌های روز جدید کهربایی رنگ است که در قسمت جلو  K5 به صورت زیگزاگ بریده شدند. چراغ‌های عقب بزرگ‌تر از قبل هستند و به سپر بریده  هم تدارک دیده شد.

تریم پایه LXS با رینگ 16 اینچی عرضه می‌شود، در حالی که EX و GT-Line دارای رینگ‌های 18 اینچی هستند. در بالای این محدوده، GT دارای رینگ 19 اینچی است که در لاستیک پیرلی P-Zero 245/40R-19 قرار می‌گیرد. GT همچنین مجموعه استانداردی از کالیبر ترمز سبز برای مطابقت با دوخت جذاب داخل کابین دارد.  یک کلاستر دیجیتال 12.0 اینچی اختیاری و یک صفحه نمایش لمسی مرکزی 12.3 اینچی استاندارد جدید در زیر یک صفحه شیشه‌ای مشترک قرار گرفتند. کیا قابلیت پشتیبانی از Apple CarPlay و Android Auto را به عنوان ویژگی‌های استاندارد در سری K5 اضافه کرده است. صفحه نمایش نیز پاسخگوتر است.

کیا K5 2025

تهویه مطبوع و کنترل‌های صوتی روی یک صفحه نمایش کوچک قرار دارند. تغییرات مدل 2025 با کنسول مرکزی جدید با جا لیوانی بزرگتر، پد شارژ بی سیم و پورت USB-C در جلو و عقب تکمیل می‌شود.

فروش مدل جدید در ایالات متحده از بهار آغاز خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید