کوتاهی مسؤولان علت سقوط جرثقیل است

    کد خبر :622704

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه تعلل دستگاه‌های مسؤول باعث وقوع حوادثی مانند سقوط جرثقیل می‌شود،‌ گفت: باید نظارت ها بیشتر شود.

محمدجواد حق‌شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، درباره ابعاد اجتماعی و فرهنگی وقوع حوادثی مانند سقوط جرثقیل در پایتخت، اظهار داشت: متأسفانه وقوع این حوادث برای شهروندان نگران‌کننده است و به نظرم عدم رعایت قوانین و مقررات سبب بروز چنین اتفاقاتی می‌شود.

 

وی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی باید نظارت بیشتری بر حرکت این وسایل نقلیه در شهر داشته باشد چرا که هرگونه مشکل در تردد آنها خطرآفرین بوده و پیچیدگی‌های زیادی می‌تواند برای شهروندان به همراه داشته باشد.

 

به گزارش فارس،وی به ایجاد ناامنی‌های روانی و اجتماعی در اثر بروز این حوادث اشاره کرد و گفت:‌ متأسفانه چندین مرتبه تا کنون حادثه سقوط جرثقیل در پایتخت به وقوع پیوسته که به هیچ عنوان زیبنده کلانشهری مانند تهران نیست.

 

وی تصریح کرد: نهادهای مسؤول مانند پلیس راهور به نظرم در این زمینه کم‌کاری داشته و باید نظارت‌های خود را در این زمینه بیشتر کند.در کنار این مسئله اقدامات فرهنگی و رعایت نظم و انضباط در پیشگیری از حادثه در شهر مؤثر است و باید هر چه بیشتر اقدامات لازم در این راستا صورت گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید