کنسول پلی استیشن 6 در آینده نزدیک معرفی خواهد شد

    کد خبر :970263
پلی استیشن 6

شرکت سونی سال 2020 بود که کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 را عرضه کرد. در واقع این کنسول در یک سال معرفی و عرضه شد و حال گزارشی نشان می‌دهد که بزودی باید شاهد عرضه نسل بعدی باشیم.

بازتاب-گفته می‌شود کنسول پلی استیشن 6 طی سال‌های آینده از راه خواهد رسید. اما قبل آن باید شاهد معرفی پلی استیشن 5 پرو باشیم. کنسولی که طراحی بهبودیافته نسبت به نسل فعلی داشته و از قدرت عملکرد بالاتری هم برخوردار است. در واقع پلی استیشن 5 یک کنسول میان نسلی به حساب می‌آید.

در سوی دیگر کنسول پلی استیشن 6 به عنوان محصولی نسل دهمی بعید است تا بعد 2026 از راه برسد. سونی در نظر دارد تا کنسول پلی استیشن 6 را در مدت زمانی زودتر از پلی استیشن 5 نسبت به پلی استیشن 4 معرفی کند.

پلی استیشن 6

پیشرفت سرسام آور سریع فناوری موجب شده تا کمپانی ژاپنی به دنبال توسعه زودهنگام رود و اکنون نیز تمرکز روی ساخت و توسعه نسل بعدی را آغاز کرد. در حال حاضر فروش پلی استیشن 5 از 22 میلیون فراتر رفته و این یعنی طی نزدیک سه سال فروش به بیشتر از 20 میلیون رسید.

اطلاعات کافی از نسل بعدی پلی استیشن در دست نیست و باید منتظر ماند تا سونی این محصول را معرفی کند. همانطور که گفته شد بعید است تا سال 2026 رسما شاهد معرفی دستگاه گیمینگ مورد اشاره باشیم.

پلی استیشن 5 پرو احتمالا در سال جاری یا اوایل سال 2024 معرفی شود. گفته شده پلی استیشن 5 پرو دارای خنک کننده بهتری بوده و قدرت عملکرد بالاتری هم می‌تواند از خود نشان دهد. جزئیات در حداقل است و نباید به شایعات بی‌اساس هم پرداخت. سونی درصدد بوده در مقایسه با مایکروسافت فروش محصول بیشتری داشته باشد و در واقع توانسته رکوردشکنی هم کند.

به هر حال باید منتظر اخبار بیشتری باقی ماند.

 

5
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. بنیامین گفت:
    موافقم ۴۹
    مخالفم ۱۸

    شرکت سونی باید دقیقا مثل ps4 عمل کنه دقیق عرضش کرد دقیقم نسخه اسلیم و پرو رو هم عرضه کرد و کلی بازی خفنم روش عرضه کرد ولی ps5 دقیق عرضه شد ولی یکدفعه ببینی ۱ سال دیگه ps6 عرضه شده واقعا جا میخوری . هنوز بازی خوب برا ps5 عرضه نشده اونوقت چطوری بایدps6 عرضه شه ؟ سونی دوباره داره مثل نسل ۷ که ps3 به بدترین شکل منتشر کرد و عملکرد خوبی نداشت داره کار رو انجام میده دوباره اشتباهات سونی شروع شد

    1. حسین گفت:
      موافقم ۵۵
      مخالفم ۵

      دادا الکی حرص نخور این سایت ها حرف مفت زیاد میزنن هنوز بازی که بشه گفت نسل بعدی نیومده روی ps5 بعد سونی بیاد ps6 بده؟ مگه سونی سخت افزار فروشه که هر دقیقه کنسول جدید بده

    2. محمدرضا گفت:
      موافقم ۱۷
      مخالفم ۶

      پلی استیشن ۵ داره راه پلی استیشن ۳ رو میره، دسته بی کیفیت، طراحی بد، رابط کاربری پلی استیشن ۳ رو داره! اون طراحی ک تو شرکت پلی استیشن، اینو طراحی کرده، عاشق برج العرب دبی هستش!!!

  2. مهدی گفت:
    موافقم ۲۰
    مخالفم ۹

    آقا یه ps4 بخرید با یه ps vr دیگه هیچی لازم ندارید…

  3. محمد گفت:
    موافقم ۹
    مخالفم ۴

    ببینین هیچوقت ps6 سال ۲۰۲۶ نمیاد وقتی هنوز ps5 pro نیومده و بازی هم رسما فقط برای ps5 نیومده سونی هرگز همیچین کاری نمیکنه اگر هم بکنه هیچ فرقی با ps5 pro نمیتونه داشته باشه چون فناوری دیگه آخر در ps5 pro به کار رفته

دیدگاهتان را بنویسید