کنسول میان نسلی پلی استیشن 5 پرو سونی یک هیولا خواهد بود

    کد خبر :1062218
کنسول میان نسلی پلی استیشن 5 پرو سونی یک هیولا خواهد بود

طبق گزارش‌ها، کنسول بازی جدیدی از سونی در دست ساخت است. پلی استیشن 5 پرو همان کنسولی است که تحت شایعات مختلف قرار گرفت و به تازگی اطلاعات تازه‌ای منتشر شد.

به گزارش بازتاب– آخرین افشای اطلاعات نشان می‌دهد که کنسول آینده می‌تواند یک پایگاه قدرتمند برای بازی باشد و ارتقاهای عمده‌ای را در ردیابی پرتو و عملکرد GPU به ارمغان بیاورد.

این خبر از TheVerge ارائه شد که نام رمز “Trinity” کنسول آینده سونی PS5 Pro را به اشتراک گذاشته است. این گزارش به منابعی اشاره می‌کند که ادعا کردند سونی از توسعه دهندگان درخواست کرده تا بازی‌های خود را با PS5 Pro سازگار کنند. اسناد فاش شده مبنی بر اینکه Trinity یک “نسخه رده بالا” پلی استیشن 5 است. بنابراین این بدان معنی بوده که کنسول قدرتمندتری در مقایسه با PS5 Slim محسوب شده که تنها بدنه متفاوتی با مدل اصلی دارد.

مشخص نیست که آیا این برند ممکن است پس از معرفی PS5 Pro به فروش PS5 استاندارد ادامه دهد یا خیر. اما بر اساس آنچه تاکنون می‌دانیم، مدل Pro یک GPU قدرتمندتر و یک حالت CPU کمی سریع‌تر ارائه می‌دهد. به لطف ارتقاء سخت افزاری، سونی می‌تواند عملکرد 45 درصدی را نسبت به PS5 پایه افزایش دهد. در این سند افزوده شده که این کنسول بازی همچنین قادر به “معماری ردیابی پرتو قدرتمندتر” نیز خواهد بود.

طبق گزارش‌ها، Ray Tracing در PS5 Pro شاید سه برابر سریع‌تر از PS5 پایه باشد. این پیشرفت‌ها باید شامل حافظه نیز شود. PS5 سرعت حافظه 448 گیگابایت در ثانیه را ارائه می‌دهد که می‌تواند تا 28 درصد با 576 گیگابایت بر ثانیه افزایش یابد. به نظر می‌رسد این برند حتی شروع به ارسال کیت‌های تست PS5 Pro برای توسعه دهندگان کرده تا بازی‌هایی بسازند که از کنسول جدید قدرتمندتر استفاده کنند.

متأسفانه، هنوز مشخص نیست که سونی چه زمانی از PS5 Pro رونمایی خواهد کرد،

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید