سرهنگ ضرغام آذین در تشریح جزئیات این خبر گفت:به دنبال دریافت خبری مبنی بر ورود مقادیری موادمخدر به میدان تره بار تهران، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات  ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت. تحقیقات پلیسی نشان از این داشت، متهم مقادیری موادمخدر را از شهرهای جنوبی کشور تهیه و با استفاده از یک دستگاه کامیون در پوشش بار هندوانه قصد دارد تا از طریق محورهای جنوبی آن را وارد تهران کرده و در میدان تره‌بار تخلیه کند.

آذین افزود : با هماهنگی‌های قضائی تیمی  از ماموران عملیات ویژه این پلیس، به میدان تره‌بار مرکزی تهران اعزام شده و با کنترل خودروهای مستقر در این محل موفق شدند، کامیون حاوی بار هندوانه را در یکی از غرفه‌ها  شناسایی و راننده آن را بازداشت کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ ادامه داد: در بررسی‌های تخصصی از محموله کامیون ماموران موفق  شدند ۶۷ کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در داخل بار هندوانه جاساز شده بود کشف و ضبط کنند.

وی با بیان اینکه در این خصوص یک نفر نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، گفت:این فرد تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد و به همراه پرونده متشکله و موادمخدر مکشوفه روانه دادسرا شد.

ایسنا/