محمودی خبر داد؛

کشف و ضبط چندین اسلحه شکاری در عملیات ویژه یگان حفاظت محیط زیست

    کد خبر :683991

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از کشف و ضبط ۱۰ اسلحه شکاری در عملیات ویژه روز گذشته یگان حفاظت در بخشی از عرصه‌های طبیعی استان خبر داد.

سعید محمودی با بیان اینکه اقدامات محرمانه‌ای توسط یگان حفاظت محیط زیست استان تهران با همکاری همیاران محیط زیست برای کشف و ضبط اسلحه شکاری و برخورد با شکارچیان غیرمجاز در طی یک ماه به انجام رسید، افزود: به این منظور روز گذشته سه اکیپ شامل مأموران اجرایی یگان حفاظت استان به همراه یگان‌های حفاظت شهرستان‌های ری و شمیرانات عملیات ویژه ای را از ساعات آغازین روز تا پاسی از شب در عرصه‌های طبیعی استان انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات یک روزه که بر اساس یک اقدام خاص و ویژه طراحی شده بود، مأموران محیط زیست موفق به کشف و ضبط ۱۰ اسلحه شکاری شدند، اظهار داشت: خوشبختانه با هوشمندی و اقدام به موقع محیط بانان، عمده این کشفیات قبل از اقدام به شکار شکارچیان بود.

محمودی گفت: پرونده تخلف این افراد برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار می‌گیرد.

به گزارش مهر ،مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران ضمن تاکید بر ضرورت همکاری همیاران محیط زیست در گشت و پایش های یگان حفاظت، تصریح کرد: یگان حفاظت محیط زیست استان تهران با تشدید گشت‌ها و پایش ها در حوزه استحفاظی، برخورد قاطع با متخلفان شکار و صید را در دستور کار خود دارد.

محیط بانان مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان تهران به همراه یگان حفاظت محیط زیست این استان در سه ماهه آذر، دی و بهمن جمعاً تعداد ۱۵۰ سلاح مجاز و غیرمجاز از متخلفان کشف و ضبط کرده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید