کشف مشروبات الکلی در خوابگاه کله پزی/ کله پاچه‌های فاسد روی میز مشتریان / فیلم و عکس

    کد خبر :820601
کشف مشروبات الکلی در خوابگاه کله پزی

رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران از پلمب یک طباخی در ستارخان خبر داد.

ناصر مدیحی طامه رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در پی بازرسی از اصناف و اغذیه فروشی‌های پایتخت به همراه بازپرس ناحیه دوم دادسرای سعادت آباد و بازرسان سازمان بهداشت به سراغ طباخی‌های غرب پایتخت رفته و با متخلفان این واحد صنفی برخورد شد.

وی افزود: در یکی از طباخی‌های مورد بازرسی شده واقع در محله ستارخان، مشخص شد که متصدی این واحد صنفی با عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با کله پاچه‌های نیمه پخته شده اقدام به ارائه سرویس به مشتریان خود می‌کرده است.

مدیحی ادامه داد: در این واحد از کله پاچه‌های منجمد، نیمه منجمد و گرم استفاده می‌شده که به هیچ عنوان این موضوع مورد تایید بازرسان سازمان بهداشت نیست.

 

وی افزود: در بازرسی از انبار این طباخی، تعداد ۲۰ بطری از انواع مشروبات الکلی کشف شد که متعلق به کارگران مشغول به کار در این واحد صنفی بود که پس از کشف و ضبط اقلام، تعداد ۴ نفر نیز به علت استفاده از مشروبات الکلی حین انجام فعالیت و استراحتشان در محل کارشان، دستگیر شدند.

رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران گفت: علاوه بر تولید محصولات به صورت غیر بهداشتی در این واحد، تخلفات عمده گرانفروشی نیز رویت شد و حسب دستور مقام قضایی حاضر در گشت، این واحد صنفی علاوه بر جریمه مالی؛ پلمب شد.

در انتهای این خبر فیلم مربوط به نحوه نگهداری کله پاچه‌ها قبل از پخته شدن را می توانید مشاهده کنید.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید