کشف دلار و اسکناس‌های جعلی و مقادیری عتیقه‌جات در تبریز

  • حوادث
  • چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۶:۳۳
    کد خبر :429493

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری توزیع‌کننده اسکناس و دلارهای جعلی و کشف عتیقه‌جات به ارزش 10 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ «فرهنگ نوروزی» در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این‌که یک سودجو در تبریز، دلار و اسکناس جعلی توزیع و در خرید و فروش عتیقه‌جات فعالیت دارد، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری 23 باسمنج در این راستا با تقویت گشت‌ها و استفاده از شیوه‌های پلیسی، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز خاطرنشان کرد: با اخذ مجوز قضائی مأموران در بازرسی از محل فعالیت متهم 29 قطعه 100 دلاری جعلی، 93 قطعه اسکناس 500 هزار ریالی به مبلغ 44 میلیون و 650 هزار ریال، حدود پنج کیلو انواع عتیقه‌جات مفرخ دوره اسلامی و یک دستگاه فلزیاب کشف که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی اقلام کشف شده 10 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

به گزارش ایسنا، نوروزی با بیان این‌که متهم با تشکیل پرونده مقدماتی برای بررسی تخصصی به پلیس آگاهی استان تحویل شد، از شهروندان خواست که در زمان خرید، فروش و تبادلات ارزی و ریالی به هشدارها و توصیه‌های پلیس توجه کرده و برای تهیه ارز خارجی به مراکز و صرافی‌های معتبر مراجعه کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه 110 با پلیس در میان بگذارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید