کشف حشیش از خانه زوج موادفروش

    کد خبر :1037008
کشف حشیش از خانه زوج موادفروش

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۱۱۲ کیلوگرم مخدر حشیش از یک زوج موادفروش خبر داد.

سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، از طریق منابع خبری و اطلاعاتی متوجه فعالیت‌های یک زن و شوهر جوان در امر فروش موادمخدر در شرق تهران شده و رسیدگی به آن را در دستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: در جریان بررسی‌های انجام شده از سوی ماموران مشخص شد که این زوج با اجاره کردن یک باب منزل مسکونی در منطقه مسعودیه تهران اقدام به توزیع گسترده موادمخدر کرده‌اند. در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای عملیات دریافت شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ ادامه داد: سرانجام ماموران روز گذشته در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیسی هردو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین محل دستگیری این افراد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن ۱۱۲کیلوگرم مخدر حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در کمد دیواری خانه جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.

به گزارش ایسنا، باباپور با اشاره به انجام بازجویی از دو متهم دستگیر شده، گفت: متهمان در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند. در ادامه نیز برای آنان پرونده‌ای تشکیل شده و هر دو متهم به همراه پرونده متشکله و موادمخدر کشف شده و به منظور ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید