کشتی‌فرنگی قهرمانی آسیا؛ عبدولی و گرایی به مدال برنز رسیدند

  • ورزشی
  • شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۵:۵۳
    کد خبر :527700

نمایندگان اوزان 63 و 77 کیلوگرم کشورمان با برتری مقابل حریفان در دیدار رده‌بندی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در چین صاحب مدال برنز شدند.

در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا که از صبح امروز در چین آغاز شده است ، نمایندگان کشورمان در ۵ وزن اول به مصاف حریفانشان رفتند که سامان عبدولی و محمدعلی گرایی در اوزان 63 و 77 کیلوگرم با برتری مقابل رقیبان در دیدار رده‌بندی مدال برنز کسب کردند.

* نتایج کشتی‌گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم رضا خدری پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل الهام بهرام اف دارنده، مدال نقره جوانان جهان از ازبکستان با نتیجه 4 بر 4 مغلوب شد که با توجه به حضور حریفش در فینال، به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 3 بر یک مغلوب آسان سلیمان اف از قرقیزستان شد و از کسب مدال برنز بازماند.

در وزن 63 کیلوگرم سامان عبدولی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم یوشیکی یامادا از ژاپن را با نتیجه 11 بر 2 شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل ارباتو تیو از چین با نتیجه 6 بر 4 مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی رفت. عبدولی در این دیدار با نتیجه 2 بر یک تورسینوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر از سد کایراتبک توگولبایف از قرقیزستان گذشت. وی در دور دوم نیز بیلان نالگیف از ازبکستان را با نتیجه 4 بر صفر مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد، اما در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر مغلوب کیم هیون وو، قهرمان جهان و المپیک از کره جنوبی شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه 9 بر صفر از سد نائوتسوگو شوجی از ژاپن گذشت و مدال برنز را بر گردن آویخت.

به گزارش فارس ،تا دقایقی دیگر حسین نوری و امیر قاسمی منجزی در فینال اوزان 87 و 130 کیلوگرم برای کسب مدال طلا روی تشک خواهند رفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید