کری‌خوانی در فضای مجازی منجر به قتل شد

  • حوادث
  • یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ ۱۰:۳۹
    کد خبر :937516
کری‌خوانی در فضای مجازی منجر به قتل شد

پسر جوانی که پس از کری‌خوانی در فضای مجازی مرتکب قتل شده بود، بزودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

رسیدگی به این پرونده از اوایل دی‌ماه سال گذشته با گزارش نزاع جمعی در قرچک ورامین آغاز شد. پس از حضور و بررسی‌های مأموران مشخص شد، درگیری میان 7 نفر که سرنشینان دو خودرو بودند، رخ داده است. در این میان پسر 30 ساله‌ای به نام کریم از ناحیه سر بشدت مجروح شده بود که به بیمارستان منتقل شد و ساعاتی بعد هم در اثر شدت جراحات وارده جان باخت.

در ادامه پزشکان علت مرگ را شکستگی جمجه ناشی از برخورد جسم سخت به سر مقتول اعلام کردند. حمید پسرعموی مقتول که از ابتدا شاهد درگیری بود و کریم را به بیمارستان آورده بود به مأموران گفت: من و پسرعمویم در خودرو نشسته بودیم که به یکباره خودرویی به سمت ما آمد و سرنشینان آن با چوب و چماق به ما حمله کردند. پس از آن من به سختی کریم را که مجروح شده بود به داخل خودرو انداختم و به بیمارستان آوردم اما او به خاطر شدت ضرباتی که به سرش خورده بود، فوت کرد.

حمید در پاسخ به این سؤال که آیا ضاربان را می‌شناختی به پلیس گفت: بله آنها از هم‌محلی‌های پسرعمویم بودند و چند وقتی بود که باهم اختلاف داشتند.

پس از اظهارات پسرعموی مقتول، مأموران سراغ دوربین‌های مداربسته محل نزاع رفتند و تصاویر ضبط شده را مورد بازبینی قرار دادند و معلوم شد که جوانی به نام محسن عامل قتل بوده است.

به این ترتیب محسن شناسایی و دستگیر شد و در همان بازجویی‌های اولیه به نزاع گروهی اعتراف کرد و گفت: چند سالی با کریم در یک محل زندگی می‌کردیم و یکدیگر را می‌شناختیم. چند ماه قبل بر سر موضوعی به اختلاف خوردیم و باهم درگیر شدیم و همین موضوع باعث شد تا نسبت به هم کینه داشته باشیم. چند روز قبل از حادثه کریم در اینستاگرام با گذاشتن یک استوری برایم کری‌خوانی کرد و من هم یک استوری گذاشتم اما استوری من در جواب او نبود با این حال کریم به تصور اینکه من جواب او را داده‌ام کینه‌اش بیشتر شد و کری‌خوانی ما بالا گرفت تا روز حادثه که من همراه 4 نفر از دوستانم در حال چرخیدن در خیابان بودیم که کریم و پسرعمویش را دیدیم. او به محض دیدن من شروع به فحاشی کرد و باهم درگیر شدیم. ما هم داخل خودرو چوب داشتیم و به آنها حمله کردیم. در این میان من برای ادب کردن کریم یک ضربه با چوب به سرش زدم اما واقعاً قصدم کشتن او نبود.

با اعترافات صریح متهم چهار همدست محسن نیز شناسایی و دستگیر شدند. بعد از آن پدر و مادر مقتول از طرف خود و نوه خردسالشان برای متهم درخواست قصاص کردند.

پس از تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و محسن به اتهام قتل عمد و 4 همدستش به اتهام شرکت در نزاع منجر به قتل بزودی محاکمه می‌شوند.

روزنامه ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید