کره جنوبی سال 2028 شبکه 6G راه‌اندازی می کند

    کد خبر :976817
شبکه 6G

کره جنوبی روز دوشنبه اعلام کرد که شبکه 6G خود را با استفاده از فناوری کلاس جهانی، شبکه‌های موبایل نسل بعدی مبتنی بر نرم افزار پیشرفته و با تقویت زنجیره تامین شبکه خود راه‌اندازی خواهد کرد.

بازتاب-این خبر را وزارت علوم و فناوری اطلاعات کره اعلام کرد. دولت کره جنوبی شرکت‌های محلی را برای تولید مواد، قطعات و تجهیزات جهت توسعه شبکه 6G خود تشویق خواهد کرد. همچنین قصد دارد زنجیره تامین خود را برای پشتیبانی از شبکه مورد اشاره تقویت کند. یک مطالعه امکان سنجی که در حال تحقیق پیرامون فناوری 6G است، مراحل پیشرفت خود را سپری می‌کند.

شبکه 6G

ارزش این پروژه 625.3 میلیارد وون (482.1 میلیون دلار) است. با این ابتکار، کره جنوبی قصد دارد با فناوری 6G باقی دنیا را شکست دهد. کره جنوبی چهارمین اقتصاد بزرگ آسیا است و 25.9 درصد از ثبت اختراعات 5G را در سال 2022 به خود اختصاص داده است. دولت کره امیدوار است بتواند از 30 درصد یا بیشتر در ثبت اختراعات 6G بتواند رقبا را کنار بگذارد.

به گفته ژانگ یونگتائو، معاون مدیر کل بخش فناوری اریکسون چین، شبکه 6G واقعیت مجازی و واقعیت را ترکیب خواهد کرد. او پیشنهاد می‌کند که 6G ارتباطات هولوگرافیک را از داستان‌های علمی تخیلی خارج کرده و به واقعیت تبدیل می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید