کراس اوور فورد کوگا 2024 رونمایی شد

    کد خبر :1048351

شرکت فورد به تازگی کراس اوور جدید کوگا 2024 را معرفی کرده که از طراحی شیک و قابلیت‌های بزرگ بهره می برد.

بازتاب-فورد از کوگا 2024 جدید برای اروپا رونمایی کرد. برای اولین بار، کوگا یک بسته اکتیو تقویت‌شده با روکش پلاستیکی اضافی بدنه و صفحات چوبی نقره‌ای دریافت می‌کند که آن را سخت‌تر می‌کند.

فورد همچنین حالت Trail Drive را اضافه می‌کند که پاسخ دریچه گاز و کنترل کشش را تنظیم می‌کند تا هنگام رانندگی روی گل، شن و سایر سطوح، کشش بیشتری ایجاد کند. در داخل، کوگا اکتیو دارای تزئینات چوبی تیره روی داشبورد و پنل دربها و همچنین روکش صندلی با قابلیت تنظیم 18 جهته است. در اروپا، کوگا 2024 در سطوح تیتانیوم و ST-Line نیز در دسترس خواهد بود که هر کدام از آنها تغییرات ظاهری ظریفی نسبت به نسخه‌های پیش از فیس لیفت دارند.

فورد کوگا 2024

همانطور که انتظار می‌رفت، کوگا 2024 به سیستم اطلاعات سرگرمی فورد SYNC4 با صفحه نمایش لمسی 13.2 اینچی و کلاستر دیجیتال 12.3 اینچی منتقل خواهد شد. کنسول مرکزی با حذف اکثر کنترل‌های سنتی پس از ادغام عملکردهای مرتبط با نمایشگر بزرگتر ساده شده است. دیگر موتورهای دیزلی در محدوده این خودرو وجود ندارد. نسخه پایه یک موتور 1.5 لیتری اکوبوست توربوشارژ با 148 اسب بخار را دریافت کرد که از طریق یک گیربکس دستی شش سرعته به محور جلو منتقل می‌شد. شما می‌توانید یک هیبریدی خود شارژ با موتور 2.5 لیتری بنزینی و یک موتور الکتریکی انتخاب کنید که خروجی ترکیبی 177 اسب بخار را تولید می‌کند.

فورد کوگا 2024

در نسخه دیفرانسیل جلو و کمی بالاتر از پیشرانه 180 اسب بخاری در مدل چهار چرخ محرک استفاده شد. نکته برجسته، پلاگین هیبریدی ارتقا یافته، همچنین با موتور 2.5 لیتری است. اکنون مجموع قدرت آن 240 اسب بخار بوده که 30 اسب بخار بیشتر محسوب می‌شود. بیشتر از مدل اسکپ PHEV. همچنین 18 اسب بخار قدرت دارد. در سوی دیگر بزرگ‌تر از کوگا PHEV پیش از فیس لیفت بوده و از “گیربکس اتوماتیک تقسیم قدرت ارتقا یافته” استفاده می‌کند.

کوگا PHEV اکنون در 7.3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد که تقریباً دو ثانیه سریع‌تر از قبل است. علاوه بر این، ظرفیت یدک کشی بیش از 30 درصد افزایش یافته و به 2100 کیلوگرم رسیده است. به لطف باتری لیتیوم یون 14.4 کیلووات ساعتی، حداکثر برد الکتریکی 69 کیلومتر را در چرخه WLTP فراهم می‌کند.

فورد در حال حاضر در برخی از کشورهای اروپایی در حال دریافت سفارش برای کوگا 2024 است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید