کاپیتان تیم ملی والیبال برزیل: مسئولان باید درک کنند که ما انسان هستیم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۳۸
    کد خبر :457391

کاپیتان تیم ملی والیبال برزیل گفت: فدراسیون جهانی والیبال، کنفدراسیون اروپا،‌ سازمان لیگ ایتالیا و کنفدراسیون آمریکای جنوبی باید درک کنند که ما انسان هستیم.

برونو رزنده، پاسور و کاپیتان تیم ملی والیبال برزیل در مورد تقویم فشرده بازی‌های باشگاهی و ملی در طول سال اظهار داشت: ما آخرین بازی سال را عصر یکشنبه (سری A1 والیبال ایتالیا) برگزار کردیم و از خدا سپاسگزارم که به من سلامتی داد تا به ورزش مود علاقه‌ام بپردازم.

او ادامه داد: با این حال باید از برنامه ریزی و سازماندهی والیبال در سطح جهان، انتقاد کنم. ما سال پرفشاری را پشت سرگذاشتیم و مسافرت‌‌های بی‌شماری در سطح باشگاهی و ملی داشتیم. ما حتی در روزهای خاص مثل کریسمس هم باید مسافرت و تمرین کنیم. تعداد مصدومان در سطح اول والیبال جهان رو به افزایش است که اصلاً خوب نیست.

رزنده گفت: فدراسیون جهانی والیبال، کنفدراسیون اروپا،‌ سازمان لیگ ایتالیا و کنفدراسیون آمریکای جنوبی باید درک کنند که ما انسان هستیم و تقویمی را تنظیم کنند که اهمیت سلامتی ما در آن لحاظ شده باشد. همه چیز پول و تجارت نیست. بازیکنان باید با اتحاد با یکدیگر در سال 2019، این سیستم فشرده را تغییر دهند.

ایوان زایتسف، سیونه جانه‌لی و نالبرت از کاپیتان تیم ملی برزیل، حمایت کرده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید