پیروزی والیبالیست های ایران مقابل قطر

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ ۱۹:۱۷
    کد خبر :1024730
والیبال

تیم ملی والیبال ایران در گروه A مسابقات انتخابی المپیک 2023 که در برزیل برگزار می‌شود از ساعت 16:30 امروز سه‌شنبه به مصاف قطر رفت و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی ایران برای شروع بازی، محمدطاهر وادی، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار، میثم صالحی، محمد ولی‌زاده، سیدمحمد موسوی و آرمان صالحی (لیبرو) را به زمین فرستاد. بازی در ست نخست بسیار نزدیک آغاز شد، پایاپای پیش رفت و با حساب 25 بر 23 به سود ایران به پایان رسید. آمار بازی دو تیم هم مشابه بود و تیم ایران، برتری نه چندان زیادی در حمله داشت. محمد موسوی، کاپیتان ایران در اواسط ست نخست‌ بازی را ترک کرد. به نظر می‌رسید، مصدومیت، دلیل تعویض او بود.

بازی در ست دوم نیز بسیار نزدیک دنبال شد ولی بازیکنان قطری در امتیازات حساس و بالای 20 توانستند اندک پوئن‌های عقب افتاده را جبران کنند.  اشتباهات شاگردان عطایی اما کار دست‌شان داد و قطر 25 بر 23 به پیروزی رسید.

ست سوم بازی، طوری پیش رفت که هواداران والیبال انتظار داشتند و اختلاف امتیازات از همان ابتدای ست، زیاد شد تا اینکه 25 بر 17 به سود ایران به پایان رسید.

تیم ملی،‌ ست چهارم را هم خوب شروع کرد و صابر کاظمی در سرویس، بسیار قدرتمند نشان داد. قطری‌ها باز هم در امتیازات حساس پایان ست، تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا شاید کار به ست پنجم کشیده شود. بهروز عطایی در وقت استراحت به شاگردانش، تذکرات لازم را داد و در نهایت 25 بر 23 برنده شدند.

ایران در چهارمین دیدار از مسابقات انتخابی المپیک از ساعت 16:30 فردا چهارشنبه با جمهوری چک روبه‌رو می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید