کاهش محدودیت زمانی برای پاک کردن پیام در واتساپ

    کد خبر :858840

اخیراً واتس‌اپ چندین ویژگی جدید را به این برنامه اضافه کرده است تا اطمینان حاصل کند این پیام‌رسان همچنان می‌تواند به عنوان بهترین گزینه در جایگاه نخست باقی بماند. اکنون این شرکت در حال کار بر روی ویژگی است که می‌تواند برای بسیاری از کاربران مفید واقع شود.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_واتس‌اپ قبلاً هم به کاربران اجازه می‌دهد پیام ارسال شده به کاربر دیگری را حذف کنند، اما برای این کار یک بازه زمانی محدود در حدود یک ساعت وجود دارد که کاربر می‌تواند که کاربر نهایتاً می‌تواند پیام ارسال شده را تا پیش از این زمان پاک کند. حالا اما گزارش شده است که این شرکت در حال آزمایش ویژگی است که می تواند بازه زمانی حذف پیام را افزایش دهد.

در حال حاضر، مشخص نیست که ویژگی Delete for everyone که پیام کاربر را برای همه افراد حاضر در چت حذف می‌کند چه مدت محدودیت زمانی را در آینده بدست می‌آورد، اما گزارشی که از WABetaInfo ارسال شده است پیامی را در حال پاک کردن نشان می‌دهد که بیش از دو ماه پیش ارسال شده است.

با این وجود، این احتمال وجود دارد که واتس‌اپ محدودیت زمانی برای حذف پیام را به طور کامل حذف کرده باشد، اما در عین حال بعید به نظر می‌رسد. برای اطلاع از محدودیت زمانی جدید حذف پیام واتس‌اپ باید منتظر بود تا اطلاعات بیشتری به صورت آنلاین و رسمی منتشر شود.

همچنین هنوز مشخص نیست که آیا محدودیت زمانی افزایش یافته برای حذف پیام‌ها برای پیام‌هایی که قبل از انتشار ویژگی جدید ارسال شده‌اند نیز کار می‌کند یا فقط برای پیام‌هایی که پس از افزوده شدن این ویژگی ارسال می‌شوند در دسترس خواهد بود.

اگر واتس‌اپ واقعاً قصد داشته باشد این ویژگی محدودیت زمانی طولانی‌شده را برای حذف همگانی پیام‌ها در واتس‌اپ اجرایی کند، ابتدا باید منتظر بود تا برای آزمایش‌کنندگان نسخه بتا واتس‌اپ در دسترس قرار گیرد و سپس برای همه کاربران در یک نسخه پایدار برای گوشی‌های اندروید و همچنین iOS منتشر خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید