کارلکس دیزاین و معرفی فراری 812 خوش رخ

    کد خبر :807490

کارلکس دیزاین را می‌توان از توینرهای موفقی دانست که همیشه تیونینگ‌های جذابی را به وجود آورده و رخ نمایی می‌کند. در این بین فراری 812 را تغییراتی داده و جذاب‌تر از نسخه اصلی کرده است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– به طور کلی تیونرها به چند دسته تقسیم می‌شوند؛ تعدادی از آن‌ها هستند که برای افزایش توان خروجی پیشرانه تلاش می‌کنند و اما بعضی‌ها نیز در طراحی ظاهری خودرو و تغییر آن تبحر دارند. شرکت تیونینگ کارلکس، Carlex Design، از دسته دوم هست و تغییرات هنرمندانه‌ خود را روی انواع خودرو، از کامیون تا فراری، پیاده می‌کند.

جدیدترین ساخته این تیونر، یک دستگاه فراری 812 سوپرفست است که ابتدا به نظر می‌رسد تغییری ندارد، اما با ورود به کابین شاهد تغییرات چشمگیر و خاصی هستیم که هنر دستان کارلکس دیزاین هستند.

آن‌ها از فضای داخلی فراری 812 سوپرفست به خوبی استفاده کردند و تمامی تودوزی‌ها را، از در گرفته تا صندلی‌ها، تغییر داده‌اند. برای این کار، پوشش چرم آلکانترا در رنگ‌های مشکی و زرد به کار رفته که در کنار نوع طراحی صندلی، جذابیت این خودروی اسپرت را چندین برابر می‌کند.

ترکیب پارچه‌ مشکی و زرد، با دوخت‌های سفید رنگ کنتراست زیبایی را ایجاد می‌کنند. ویژگی دیگری نیز برای این نسخه خاص در نظر گرفته شده؛ یک نشان فراری برجسته که در میان دوخت‌های سفید روی پوشش چرم آلکانترا نقش بسته است. بقیه اجزا نیز از مواد با کیفیت بالا تشکیل شده‌اند. اما هنوز نوع چرم استفاده شده را ندیده‌ایم.

زیر کاپوت، هیچ تغییری ایجاد نشده و همان پیشرانه V12 تنفس طبیعی تا 789 اسب‌بخار قدرت و 718 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. کارلکس در پست فیسبوک خود قیمت این نسخه از فراری 812 سوپرفست را اعلام نکرده و در وب‌سایت شرکت نیز هنوز اضافه نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید