کاربران روسی ادعای وزیر خارجه این کشور را به چالش کشیدند/ تصویر

  • کامنت
  • سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ۱۲:۰۹
    کد خبر :953379
سرگئی لاوروف در بیمارستان

در حالی که برخی رسانه های غربی از بیماری «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه خبر می دهند دولت روسیه و رسانه های این کشور چنین خبری را تکذیب می کنند.

برخی رسانه های غربی گزارش دادند که سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه که برای شرکت در نشست گروه ۲۰ عازم اندونزی شده بود پس از ورود به بالی در بیمارستان بستری شد.

آسوشیتدپرس در گزارشی به نقل از مقامات اندونزیایی ضمن اعلام این خبر تصریح کرد که وزیر امور خارجه روسیه به دلیل مشکل مربوط به سلامت جسمانی که اشاره‌ای به نوع آن نشده، پس از ورود به بالی فورا به بیمارستان منتقل و در آنجا بستری شد.

کرملین در نخستین واکنش به این خبر آن را بی اساس خواند و تاکید کرد که اقای لاوروف در بیمارستان بستری نشده است.

به نوشته جماران؛ کرملین دقایقی پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر بستری شدن سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در بالی این خبر را به کلی تکذیب کرد.

سرگئی لاوورف نیز با انتشار ویدیوئی به اخبار بستری شدنش در بیمارستان واکنش نشان داد و از رسانه های غربی خواست که شفاف باشند و در بیشتر مواقع واقعیت را بنویسند.

در این ویدیو وی در بالکن هتل محل اقامتش است و گفت: این گونه اخبار جعلی چیز جدیدی نیست.

در همین حال برخی از کاربران روسی ضمن انتشار تصاویر لاوروف و مقایسه آن با عکس ها و تصاویر گوگل ارث، ادعای مقامات روسی را به چالش کشیدند و گفته اند که ویدئوی ارسال شده از یک بیمارستان بوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید