چگونه در واتساپ پیام را ویرایش کنیم

    کد خبر :994214
واتساپ

برای یک عصر مطلق، ما ویژگی‌ای را می‌خواستیم که به ما امکان ویرایش پیام‌های واتساپ را بدهد و به نظر می‌رسد که شرکت‌ها به این مورد توجه داشته و نسخه بتا کاربر جدید برای نسخه وب واتساپ به نظر می‌رسد که این ویژگی را دارد.

بازتاب- در حال حاضر، همانطور که توسط WABetaInfo مشاهده شد، این یک سیستم بسیار محدود بوده که به شما اجازه نمی‌دهد پیام‌ها را در گوشی خود یا هر چیز دیگری ویرایش کنید، اما می‌تواند سیگنالی باشد که این ویژگی به مرور زمان گسترده‌تر خواهد شد.

چگونه یک پیام را در واتساپ ویرایش کنیم

واتساپ

همانطور که در بالا ذکر کردیم، برای ویرایش یک پیام در واتساپ پس از ارسال، پیش نیازهای زیادی وجود دارد. اولاً، در حال حاضر فقط می‌توانید این کار را روی کلاینت وب واتساپ انجام دهید و همچنین فقط در صورتی می‌توانید به این ویژگی دسترسی داشته باشید که از نسخه بتا برنامه استفاده می‌کنید.

این چیزی است که واتساپ گه‌گاه دسترسی به آن را باز کرده یا به آن دعوت می‌کند، بنابراین راه آسانی برای پیوستن به آن وجود ندارد و این ویژگی را در حال حاضر محدودتر می‌کند. اگر این ویژگی در حساب شما فعال می‌شود، مراحل استفاده از آن بسیار ساده بوده و همانطور که در زیر می‌بینید.

  • به یک مخاطب یا چت گروهی پیام ارسال کنید.
  • در طی 15 دقیقه از اولین ارسال آن، روی پیام موجود در موضوع کلیک راست کنید.
  • بر روی Edit message کلیک کنید.
  • محتوای پیام را ویرایش کرده و تایید کنید.

با این کار پیام موجود در رشته شما به‌روزرسانی می‌شود، اما همچنین آن را به‌عنوان ویرایش شده علامت‌گذاری می‌کند، بنابراین نمی‌توانید پیام‌ها را بدون اینکه مردم بدانند تغییری رخ داده است، تغییر دهید. می‌توانید پیامی را هر چند بار که دوست دارید در آن پنجره 15 دقیقه‌ای ویرایش کنید، اما پس از اتمام آن زمان دیگر نمی‌توانید کاری انجام دهید.

آیا می‌توانیم پیامی را در واتساپ روی گوشی خود ویرایش کنیم؟

در حال حاضر هیچ راهی برای ویرایش پیامی که در واتساپ ارسال کردید بر روی گوشی وجود ندارد، اما همچنان می‌توانید پیام‌های ارسال شده را در صورت بروز خطای فاجعه بار حذف کنید. با این حال، WABetaInfo گزارش داده که ویژگی ویرایش در آینده به نسخه‌های موبایل واتساپ اضافه می‌شود، بنابراین امیدواریم بتوانیم به زودی پیام را در حال حرکت ویرایش کنیم.

واتساپ چیست؟

واتساپ

واتساپ یک اپلیکیشن پیام‌رسان است که امکان مکالمه و ارسال پیام متنی، تصویر، ویدئو و فایل را در سراسر جهان به کاربرانش ارائه می‌دهد. واتساپ در سال ۲۰۰۹ توسط جان کوئین و برایان اکتون تأسیس شد و در سال ۲۰۱۴ توسط شرکت فیس‌بوک به ارزش ۱۹ میلیارد دلار خریداری شد. این اپلیکیشن برای اندروید، آی‌اواس، ویندوز، مک‌اواس و وب در دسترس است و بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال دارد.

در حال حاضر، استفاده از واتساپ برای کاربران رایگان است. هرگونه هزینه‌ای برای دانلود، نصب، و استفاده از این اپلیکیشن وجود ندارد. با این حال، برای استفاده از واتساپ نیاز به اتصال به اینترنت دارید و ممکن است برای این منظور هزینه‌ای به عهده داشته باشید، مانند هزینه اینترنت موبایل یا اینترنت خانگی. همچنین، در بعضی از کشورها، ممکن بوده برای ارسال پیامک و مکالمه صوتی و تصویری با دوستان و خانواده‌تان از حجم اینترنت خود استفاده کنید، که ممکن است هزینه بیشتری برای شما به همراه داشته باشد.

در سوی دیگر باید بیان داشت واتساپ امکان ارسال فایل‌های بزرگ را دارد. از آنجا که واتساپ محدودیت حجم فایل ارسالی را دارا نمی‌باشد، شما می‌توانید فایل‌های بزرگی مانند فیلم، صوت، عکس و سایر فایل‌های دیگر را ارسال کنید. با این حال، برای این کار، بهتر است از اتصال به شبکه وای‌فای استفاده کنید تا به دلیل محدودیت حجم اینترنت موبایل، هزینه‌ی بیشتری برای شما به همراه نداشته باشد. همچنین، برای ارسال فایل‌های بزرگتر بهتر است از نسخه‌ی دسکتاپ واتساپ استفاده کنید که امکان ارسال فایل‌های بزرگتر را نسبت به نسخه‌ی موبایلی دارد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید