چشمانتان را با گلاب بشویید

    کد خبر :736131

گل محمدی گلی زیبا از طبیعت و نماد عشق است و مزایای زیادی دارد که می تواند برای هر شخصی مفید باشد. گلاب از فرآورده های اصلی گل محمدی است که تاثیر فوق العاده ای در سلامت پوست و کاهش اضطراب دارد و علاوه بر آن خواص درمانی فوق العاده ای برای چشم دارد. در زندگی روزمره بیشتر افراد ساعتها در برابر صفحه کامپیوتر میگذرانند که برای چشم ها مضره و آلودگی محیط زیست هم باعث آسیب رسیدن به چشم می شود. خواص درمانی گلاب برای مراقبت از چشم مناسب است.

به گزارش خبر انلاین،حتما در مورد فواید گلاب برای پوست شنیده اید. این معجون خوش عطر طبیعی برای چشم نیز بسیار مفید است. البته به شرطی که از طبیعی بودن گلاب اطمینان حاصل کنید.

خواص ضد باکتری و ضد عفونی کننده ی گلاب

خواص ضد باکتریایی و ضد عفونی کننده ی موجود در این ماده به روش های مختلفی برای چشم مفید است. از چشم ها در برابر گرد و غبار، آلودگی ها، قرمزی، التهاب چشم و مواد مضر لوازم آرایشی و زیبایی مراقبت میکند. دو عدد توپ پنبه را برداشته و آن را به اندازه کافی در گلاب خیس کنید و روی چشمهای خود قرار دهید. برای نتیجه بهتر ۱۰ تا ۱۵ دقیقه این حالت رو حفظ کنید.

شست و شوی چشم با گلاب برای رفع خستگی

گلاب برای شستشوی چشم عالی است. گلاب مخصوصا فشار و خستگی ناشی از نشستن طولانی مدت پشت کامپیوتر و تلویزیون را کاهش میدهد. چند قطره گلاب را به مقداری آب اضافه کرده و با پد پنبه چشم های خود را بشویید.

گلاب به عنوان قطره چشم

گلاب را میتوانید به عنوان قطره چشم مفید استفاده نمایید. برای استفاده از آن ۲ تا ۳ قطره گلاب را در هر چشم ریخته و در یک حالت راحت دراز بکشیند. حداقل ۱۰ دقیقه بدون بازکردن چشم راحت باشید. این کار به آرامش و شستشو آلودگی اضافی چشم کمک میکند.

از بین بردن سیاهی دور چشم با گلاب

این ماده اغلب به عنوان یک روش درمان عالی برای سیاهی زیر چشم در نظر گرفته می شود. مخلوط شیر سرد و گلاب را روی توپ پنبه اسپری کنیند. حداقل روزانه ۱۰ دقیقه آن را بر روی چشمان خود قرار دهید. در عرض ۳ تا ۴ هفته تغییرات قابل ملاحظه ای رو مشاهده خواهید کرد.
چشم ها یکی از زیباترین هدیه خدا به انسان هاست. پس به خوبی از ان ها محافظت کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید